| 2021-06-21 11:34:00

EAJ-PSEk Udal Araudi Organikoaren aldaketa bat inposatu dute, eta horren arabera, ez dira "tramitera edo eztabaidara" onartuko alkatearen (83.003 €), gobernuko zinegotzien eta bozeramaileen (70.175 €) eta liberatutako zinegotzien (55.175 €) soldata jaistea eskatzen duten aurrekontuari egindako zuzenketak. Aldaketa honek ere mesede egingo die aholkulari politikoei eta talde politikoen dirulaguntzei.

Aldaketa sakonagoa da, eta oposizioaren ekintza-gaitasuna muturrera mugatu nahi du: ezin izango dira zalantzan jarri Udalak hainbat enpresarekin sinatzen dituen kontratuak, ez eta konpromiso-kredituak ere (urte anitzeko gastuak).

Era berean, aurrekontuak aztertu eta zuzentzeko aukerak dituen epeak ere laburtu nahi dituzte. Bitxia da alderdi hori; izan ere, EAJ-PSEk ez ditu epeak sistematikoki betetzen, eta ez dute aurrekontua bere konplexutasun osoan aztertu ahal izateko beharrezko eta arauzko informazioa ematen.

EAJren eta PSEren asmoa da oposizioak aurrekontuak ezin zuzentzea, eta araudia aldatu dute euren gehiengo absolutua aprobetxatuz. EH Bildutik salatu nahi dugu aldaketa hauek diktadura bananero bati dagozkion jardunbideak direla, demokrazia bati baino. Gainera, onartutako

Muga horiek ez daude EAJk eta PSEk gobernatzen dituzten beste erakunde batzuetan, eta Getxon bakarrik daude.