Elgoibar

Debate publikoa egiteko gonbidapena egin die EH Bilduk udalerriko indar politikoei

| 2019-05-09 16:19:00

Gauerdian abiatuko da udal hauteskundeetarako kanpaina. Bere proposamenak eta proiektuak herritarrei ezagutarazteko aukera izango dute indar politikoek kanpaina horren bitartez. Elgoibarko EH Bildutik uste dugu herritarrek aukera izan behar dutela alderdi bakoitzaren proposamenak ezagutzeko eta kontrastatzeko eta, horren baitan, botoa erabakitzeko. Oinarrizko eskubidea da,  udalerriko hauteskundeetara aurkezten diren indar politiko guztiek errespetatu beharrekoa.

Horregatik guztiagatik, debate publiko bat egiteko gonbidapena egin die EH Bilduk Elgoibarko udal hauteskundeetara aurkezten diren indar politiko guztiei. Debate horretan parte hartu beharko lukete hauteskundeetara aurkezten diren indar politikoetako ordezkariek eta, nola ez, hauteskunde kanpainaren barruan egin beharko litzateke.

Debatearen eguna, ordua, lekua eta eztabaidarako gaiak gainontzeko alderdi politikoekin adosteko prest dago EH Bildu. Hori inoiz ez litzateke traba izango EH Bildurentzat. Baina komenigarria ikusten du herriko erakunde edo elkarte independente batek hartzea debatearen antolakuntza, beti ere inpartzialtasuna bermatzen bada eta ekimenera ahalik eta herritar gehien joateko aukera ematen bada.

Zentzu horretan, idatzia bidali diegu hauteskundeetara aurkezten diren beste alderdi politikoei, gure proposamenaren berri emanez. Kontuan hartuko dutela sinetsita gaude, elgoibartar guztiei egingo zaien ekarpen garrantzitsu bat izango dela uste baitugu.

Herrirako eta Gipuzkoarako dituzten asmoei buruz hitz egin dute EHBilduko Jon Peli Uriguenek eta Juan Karlos Izagirrek

| 2019-04-09 10:56:00

2019 04 05 Jonpeli JuanKarlos1

Elgoibarko EHBilduk antolatuta, hitzaldia eskaini dute Jon Peli Uriguen Elgoibarko alkategaiak eta Juan Karlos Izagirre Gipuzkoako Foru Aldundirako hautagaiak. Giza Eskubideen parkean egin dute ekitaldia.

Jon Peli Uriguen aukeratu du EHBilduk Elgoibarko alkate izateko, eta Juan Karlos Izagirre izango da Foru Aldundirako hautagaia Gipuzkoako zerrendetan. Gaurkoan biak batu dituzte Giza Eskubideen parkean, eta Elgoibarko eta Gipuzkoako gaiak izan dituzte hizpide. NAgore Cid elgoibartarrak egin ditu moderatzaile lanak eta haren galderei erantzun diete bi hautagaiek. Hitzaldiaren amaieran mokadutxoa egin dute Usua tabernan.

2019 04 05 Ehbildu elgoibar ekitaldia jonpelijuankarlos otegi

2019 04 05 jonpelijuankarlos2

2019 04 05 ehbildu elgoibar ekitaldia jonpelijuankarlos3

ALBISTEAK

Elgoibartarrei emandako hitza betetzea eta ur-parkea doakoa izatea eskatu dio EH Bilduk Udalari

2019-05-30 20:36:00

EH Bilduk harriduraz hartu du Mintxetako ur-parkea erabiltzeko baldintzak igerilekuak erabiltzeko berberak izatea, aurretiaz erabilera librea izango zela agindu zuenean Elgoibarko Udalak.