ALBISTEAK

EH Bilduk uste du erabakiak elkarrekin hartzeko eta egoera okerrenean dauden elgoibartarrak entzuteko garaia dela

| 2020-03-20

Jakina da egoera larrien aurrean erabaki ausartak hartu behar direla. Koronabirusaren pandemiak alarma egoera larria eragin duen honetan bezala. Krisi hau gu denok kolpatzen hasi zen unetik bertatik, argi izan duguna EH Bildun, maila guztietan, elkarlanerako unea dela hau, soilik denok batera atera gaitezkeelako arazo larri honetatik.

EH Bilduk San Antolingo araztegiaren inguruko airearen eta uraren kalitateari buruz galdetu die administrazioei

| 2020-03-10

Elgoibarko EH Bilduk idazkiak bidali dizkie Elgoibarko Udalari, Gipuzkoako Foru Aldundiari, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Sailari eta Ura Agentziari, San Antolin araztegiaren inguruan airearen eta uraren kalitatearen inguruan hainbat galdera eta eskaera eginez.

Igerileku berriak herritar guztiei egokituta egoteko, Elkartu Federazioak proiektuari egindako zuzenketak aintzat hartzeko eskatu dio EH Bilduk Udal Gobernuari

| 2020-03-04

Altzolan zuntz optikoa jartzeko eta Albitxurin argiteria ipintzeko konpromisoa hartu du Udal Gobernuak, EH Bilduren ekimenez

| 2020-02-26