Araba

EH Bildu-k eta Elkarrekin Araba-k Pobeseko adinekoen egoitzari buruzko azalpenak eskatu dizkiote AFA-ri

| 2020-02-14 08:56:00

Erriberagoitiko Udalaren eta enpresa esleipendunaren artean Pobeseko adinekoentzako egoitza-zentroa eraikitzeko, ekipatzeko eta martxan jartzeko kontratua eten dela jakin ondoren, EH Bildu eta Elkarrekin Araba taldeek Gizarte Politiketako Foru Diputatua den Emilio Solaren eta herri honetako alkate Jesus Berlinen agerraldia eskatu dute.

Proiektu horrek 396.000 euroko finantzaketa izan du, 2012, 2013 eta 2014. urteetan banatuta. Hori dela eta, Erriberagoitia adinekoen egoitzarik eta eguneko zentrorik gabe uzten duen etete horren xehetasunak eta arrazoiak ezagutu nahi dituzte EH Bildu-k eta Elkarrekin Arabak.

Arabako Foru Aldundiak proiektu honetan egingo duen inbertsioa 400.000 euro ingurukoa izango dela kontutan hartuta, bi batzarkide taldeek Emilio Sola Gizarte Gaietarako Departamentuko arduradun nagusiari eta Jesús BERLA Erriberagoitiko alkateari eraikin honen etorkizunaz eta, hala badagokio, eraikin horretarako kontutaan hartzen diren erabilera-aukerez galdetuko diete.

Zentzu honetan, eta betiere foru-inbertsio horri erreparatuz, zentroaren titulartasuna Erriberagoitiari badagokio ere, EH Bildu-k eta Elkarrekin Arabak jakin nahi dute zer eginkizun izango duen AFA-k gatazka hau konpontzeko eta etorkizunean hura erabiltzeko hartuko den erabakian.

21 umek hasiko dute hurrengo ikasturtea Barrundiako eskola txikian

Horietako 15 Haur Hezkuntzan egongo dira eta beste 6ak Lehen Hezkuntzan

| 2020-02-13 12:28:00

Matrikulazio kanpaina amaituta, 21 umek izena eman dute hurrengo ikasturtean zabalduko den Barrundiako Eskola Txikian. Ia gehienak udalerrikoak dira eta horietako 15 Haur Hezkuntzan egongo dira eta beste 6ak Lehen Hezkuntzan. Hurrengo otsailaren 25ean zerrendak argitaratuko dira.

Ekinbide izeneko eraikinean egongo da eta eraikina bera egokitzeko Barrundiako Udalak 74.600 euro inbertituko ditu. Hurrengo ikasturtean ateak zabaldu ahal izateko daorren astean proiektu teknikoa esleitu nahi du Barrundiako Udalak. Ondoren, hilabeteko epean aurkeztu beharko dute proiektua lanak esleitu eta gauzatzeko.

Urteetako lanaren ondorioz lortu du Barrundian eskola txiki bat izatea. Igor Medina Isasa alkateak askotan esan duenez, “herri biziak nahi baditugu, gure geroa zaindu behar dugu ezinbestean eta umeak hemen hazteko aukera izan behar dugu; horregatik guretzako funtsezko proiekta zen herri eskola bat zabaltzea”.

Barrundiako udalerriak 880 bizilagun inguru ditu, eta horietatik 85 dira 2 eta 12 urte bitarteko neska-mutikoak. Gaur egun, udalerria osatzen duten 13 herrietatik beste udalerrietara joan behar dira  3 urtetik gorako haurrak egunero ikastera; txikiagoek Haur Eskola dute Ozaetan. Baina bertako gurasoek Etxeako elkartea sortu eta Oazetan eskola txiki bat zabaltzeko lanean ibili dira azken urteotan.

Beste eskoletan bezala, eskolatik 2 kilometrotik gorako distantzian bizi direnek garraioa izateko aukera izango dute. Bertako jantokia, aldiz, guraso elkartearen esku geldituko da. Tartean, Hezkuntza Sailaren ardura izango da irakasleen plazak deitzea.

ALBISTEAK

EAJ-k eta PSE-k ustelkeriaren aurkako neurririk hartu nahi ez izatea deitoratu du EH Bildu-k

2020-02-26 14:05:00

Kike Fdz de Pinedo: "De Miguel auziarekin gertatutakoaz hausnartu behar dugu, baina ustelkeria amaitzeko ezer egiten ari ez izanak kezkatzen gaitu: ekintzak behar ditugu"

Gizarte zerbitzuen egoera kezkagarria eta etorkizun hurbila aztertzeko ponentzia sortzea defendatuko du EH Bildu-k

2020-02-25 10:52:00

Claudia Venceslao: "EAJ-k eta PSE-k kolapso egoera batera eraman dituzte Arabako gizarte zerbitzuak"

EH Bilduk azken lan istripua salatu du

2020-02-21 17:53:00

Doluminak eta elkartasuna helarazi die senide, lankide eta langunei

EH Bildu-k Arabako Haranak ureztatzeko alternatibak bilatzeko, berregituratzeko eta eguneratzeko eskatu du

2020-02-19 09:16:00

ACUAES enpresa publikoak Barrongo urtegia eraikitzeari uko egin ostean, beste aukera batzuk aztertzeko eskatu du EH Bilduk, hala nola baltsak eraikitzea.