Sopela

Sopelako EH Bildu: urte bukaerako laburpena!

Azken bi hilabeteak biziki azkar joan zaizkigu. Hemen duzue herrian azaroan eta abenduan gertatutakoaren laburpena!

| 2019-12-31 14:47:00
  1. Boliviako estatu kolpearen aurrean, gure jarrera.
  2. Sopelako Udala bendejaren aurka.
  3. Sopelako EH Bildu Udalbiltzarekin bat.
  4. Euskararen egoera Sopelan. Hona hemen, proposatu ditugun lan-ildoak!
  5. Mankomunitatearekin tira-birak: irregulartasunak batzordeen deialdietan.
  6. Pentsionisten mozioa gauzatzeko neurriak proposatu ditugu.
  7. Sopelako Gure Esku: "erreferenduma konponbidea da!".
  8. Emakumeen kontrako indarkeriaren inguruan: indarkeria matxismoari STOP!
  9. 2020ko udal aurrekontuekin zer? Aurrekontu-proiektuaren balorazioa eta hemendik aurrera eman beharreko urratsak!
  10. Sopelako EH Bilduren barne-antolaketa prozesua abian!
  11. Sopelako Udal Erregelamendua hobetzeko lanean ari gara!
  12. Energia berriztagarrien alde eta pobrezia energetikoaren kontrako klausula sozialak eta etikoak aurkeztu ditugu!
  13. Sopelan indarrez gertatutako lapurreten inguruan (sopela.net-en berria).
  14. Sopelako EH Bildu, greba deialdiarekin bat!
  15. Euskal Preso Politikoen eskubideen alde!

Kanta dezagun plazan!

Euskal presoen eskubideak erdigunean jartzeko garaia da. Sarek antolatutako urtarrilaren 11ko mobilizaziora gure atxikimendua erakusteaz gain, Sopelan bertan euskal preso politikoen aldeko beste ekimen bati gure babesa eskaini nahi diogu, urte zaharrari amaiera emateko eta urte berriari harrera egiteko: abenduaren 31ean, udaletxe plazan, 19.00etan, 564 Hertzainak taldearen abestia kantatuko dugu denon artean. Gorrotoari, sufrimenduari eta mendekuari ateak ixteko GARAIA DELAKO!

Presoak etxera,Orain Presoak | 2019-12-30 11:46:00

SAREk urtarrilaren 11n deitutako mobilizazioarekin bat

SAREk, euskal presoen eskubideen aldeko sare herritarrak, dei egin die orain EAEko eta Nafarroako erakundeetan presoen eskubideen aldeko ekimenak babestu dituzten alderdiei, hurrengo hilabeteetan gai hori politikaren erdigunera ekar dezaten, indar progresista eta subiranisten artean balizko akordioak baliatuta, behingoz salbuespen-erregimenak, dispertsioa eta ankerkeria bertan behera uzteko. Alderdiok negoziaketetan kontuan hartu behar dugun gai zentrala izan behar du, eta herritarrok, aldiz, kalean bultzatu behar duguna. Horregatik, bat egiten dugu SAREk urtarrilaren 11n deitutako mobilizazioarekin. GARAIA DELAKO eskari horiei orain arte emandako babesa baliatzeko, eta alderdietatik nahiz jendarte zibiletik gorrotoari, sufrimenduari eta mendekuari ateak ixteko.

Kanta dezagun plazan!

Bestetik, urtea bukatzeko, abenduaren 31ean, udaletxe plazan, 19.00etan, 564 Hertzainak taldearen abestia kantatuko dugu denon artean, Sopelako kantariek eta musikariek lagunduta. Ondoren, bukatzeko, brindis herritarra euskal preso politiko eta iheslarien eskubideen alde. EH Bilduk bat egite du ekimen honekin eta herritarrei dei egiten die bertan parte har dezaten. Ohe huts horiek laster bete daitezen!

Hotz amaigabe bat baino latzago
Ta urteak egun baino geiho
Bostehun eta hirurogeitalau ohe huts
Samiña zabaltzen
Batzuen ustez ordaintzen
Dagokien zigorra
Maite dutenentzat berriz
Askatasun haizea
Baina hori nork ulertarazi
Etxean zai bakarrik denari
Bostehun eta hirurogeitalau taupada
Gehiago gure bihotzean.

ALBISTEAK

Más pasos hacia los presupuestos 2020: derecho a desacuerdo y enmiendas parciales

2020-01-14 10:35:00

En la reunión celebrada hoy mismo con representantes de PNV, EH Bildu de Sopela ha presentado dos propuestas nuevas en la negociación presupuestaria 2020: recoger expresamente en el posible acuerdo presupuestario el "derecho a desacuerdo", además de la presentación preliminar de 10 enmiendas parciales (todavía a desarrollar) por valor de 196.400,00 .

Presupuestos 2020: propuestas de futuro para Sopela

2020-01-13 10:30:00

Tras la devolución de los Presupuestos al equipo de gobierno, se ha abierto un proceso de negociación en el que EH Bildu presentó al PNV una batería de propuestas estratégicas que inciden necesariamente en el futuro de Sopela.

ASAMBLEA DE EH BILDU SOPELA: ¡sábado 25 de enero!

2020-01-08 12:54:00

Como os comentábamos en un mensaje anterior, desde el pasado mes de octubre y hasta finales de enero, en EH Bildu Sopela hemos puesto en marcha un proceso para mejorar nuestro funcionamiento y así, responder mejor a las necesidades y retos de nuestro pueblo durante esta legislatura. Dicho proceso terminará a finales de enero, con la Asamblea del día 25.

Sopelako EH Bilduk urtarrilaren 25ean egingo du bere Batzar Orokorra!

2020-01-08 12:05:00

Aurreko mezu batean iragarri genizuenez, joan den urrian hasi eta urtarrilaren amaierara arte EH Bildu Sopelan prozesu bat jarri dugu martxan, gure funtzionamendua hobetzeko eta, horrela, legealdi honetan zehar gure herriak dituen beharrei eta erronkei hobeto erantzuteko. Esan bezala, prozesu horrek urtarrilean izango du amaiera, urtarrilaren 25eko batzar orokorrarekin. EH Bildu biziberritzera gatoz!