Plentzia

Alkate berriari informazio ematea eta laguntzeko prestutasuna adierazi diogu

Informazio ematea bukatutzat eman dugu eta behar denean laguntzeko behar den prestutasuna agertu dugu.

Erregistroa,udal taldea,2019 ekaina | 2019-06-26 11:31:00

Gaur Alkate andreari zuzenduta hurrengo idazkia erregistratu dugu:

1. 2015-2019 legealdiko informazio emate-akta.
  2. EH Bilduk Udal Gobernu berriari behar izatekotan laguntza emateko daukan prestutasuna berresten dio, jada hainbat alditan modu ezberdinetan adierazi dion bezala.

HAURRESKOLAKO PATIO BERRIA

Haurreskolako patio berria eraikitzen hasi dira

2019 uda,eskola,haurreskola | 2019-06-24 12:36:00

Haurreskolako patio berria eraikitzen hasi dira. Patio berriaren ideia egungo patioa gune ezberdinekin jolas eremu naturalizatu bihurtzea da. Gune hauek URA, BELARDIA, EGURRA, HONDARRA eta JOLAS SINBOLIKOA izango dira.

Patio berria datorren ikasturtean prest egoteko lanak udan zehar egingo dira!

ALBISTEAK

[2020rako aurrekontuen irakurketa] 📰GEHIENGOA EDO GEHIEGIKERIA

2019-12-26 09:50:00

Jarrera eraikitzailea zuen oposizioari, Maiatza 26ko hauteskundeen arabera botoen %42a suposatzen duena (ez ahaztu EAJ-PNV botoen %47arekin gobernatzen ari dela), jaramonik egin gabe, pasadan Abenduko 12ko Osoko Bilkuran eta EAJ-PNVren aldeko botoekin onartu zen 2020ko Udal Aurrekontua. Hemen duzue honen inguruko hausnarketa.

EH BILDU PLENTZIAK ZUZENKETAK AURKEZTU DIZKIO 2020ko EAJ-ren AURREKONTU PROIEIKTUARI 📈

2019-12-12 08:45:00

Azaroaren 20an, 2020ko Plentziako Udal Aurrekontuen proiektua jaso genuen. Zortzi egun eduki ditugu helegiteak prestatzeko eta bi aurkeztu ditugu, Udal Gobernuak murriztu nahi dituen arlo batzuk ekonomikoki hobetu behar direla uste dugulako.

EH Bilduren ekimenez, Legebiltzarrak Plentziako portua berrantolatzeko proiektua gelditzeko eskatu dio Lakuari

2019-12-12 06:38:00

Lanak hasi aurretik portuaren eta itsasadarraren garbiketa eta babesa bermatu eta ontzi guztien inbentarioa egiteko galdegin dio Jaurlaritzari, bai eta prozesu parte-hartzailea irekitzeko ere, proiektua hobetze aldera.

▶ Plentziako pediatraren harira. Eusko Jaurlaritzak emandako erantzuna

2019-10-08 22:02:00

Plentziako Osasun Zentroa maiatzetik pediatra gabe egon izan da eta, beraz, familia medikua da bertako umeak artatzen egon dena.