Plentzia

🏥✂ Gure herrietan osasun arloan emandako murrizketen aurrean Plentziako alkatesari egindako proposamena

#Plentzia eta #Gorliz|ko anbulategietan emandako murrizketak ikusita, Plentziako alkateari bere eskuhartzea eskatu diogu, egoera ahalik eta lasterren konpondu dadin.

Plentzia,Osasuna,Murrizketak,Uda,Gorliz | 2020-06-25 07:00:00

Hurrengoa eskatu diogu Elisabete Uribarri alkatesari (atxikitutako PDFan eskaera osoa):

• Behar zehatzak aztertzeko premiazko mahai bat sortzea, Gorlizekin eta bi herrietako osasun-zentroetako arduradunekin koordinatuta. Era berean, bertan egotea eskatzen dugu.
  • Osakidetzari eskatzea sor daitezkeen zailtasunei aurre egiteko behar dituen baliabideak eman ditzala.

Egoera larria denez, eta zentroetan lan egiten duten profesionalak kolapsoaren atarian daudenez, azkar ibiltzeko eskatzen dugu, egoera konpontzeko eta eman beharreko pausoak ahalik eta lasterren jakinarazteko.

📰❗ [EH Bildu Gorliz-Plentzia komunikatu bateratua] Maiatzaren 30eko asteburuan gertatutakoaren harira

Plentzia,Gorliz,Komunikatua | 2020-06-08 09:26:00

Maiatzaren 29,30 eta 31ko asteburuan Gorlizen eta Plentzian gertatutakoaren ondoren, EH Bildu Gorlizek eta EH Bildu Plentziak honako hau adierazi nahi dugu:

• Konfinamendu-hilabeteen ondoren, bi herrietan bizi izan diren egoerak oso urrun daude guztiontzako ingurune segurua sortzetik,  segurtasun-neurriak betetzea ezinezkoa eginez.
  • Bi alkateek hartu zituzten neurriak inolako adostasunik gabe hartu ziren, nahiz eta gure taldeak beti agertu diren laguntzeko prest. Bandoetan agertutako neurriak  ez ziren nahikoak izan eta ostiraleko azken orduan argitaratu zirenez, nahasmena areagotu zituzten.

Hori dela eta, alkatetzei eskatzen diegu erreklama diezaietela erakunde eskudunei, Eusko Jaurlaritzari, Diputazioari, Kostaldeei, Metro Bilbaori, Bizkaibusi, bitarteko gehiago jartzea eta inplikatzea argitaratutako araudien kontrolean eta beren eskumeneko guneetan, mugikortasuna mugatzeko aukerak aztertuz.

Era berean, bi herrien eta gainerako talde politikoen artean neurri bateratuak adostu dezatela, antzeko gertaerarik berriro gerta ez daitezen.

Azkenik, Gorliztarrak eta Plentziarrak zorionak nahi ditugu, bizi izandako egoeraren aurrean erakutsi duten heldutasun eta erantzukizunagatik.

ALBISTEAK

🏣🏦 Herriko zerbitzuetan MURRIZKETARIK EZ!

2020-08-17 09:40:00

Azken hilabeteotan, gure herrietako hainbat zerbitzu publikoetan murrizketak edo zerbitzuen eteteak gertatu dira. Hain zuzen ere, Bankuen bulegoko zerbitzua mugatu dute, Correoseko bulegoa irailaren 13ra arte itxi dute edo gure anbulategiko zerbitzuak murriztuak izan dira. Honek eragin zuzenak dauka Plentziarron ongizatean eta bereziki egoera zaurgarrietan dauden jendarte tziarron ongizatean eta bereziki egoera zaurgarrietan dauden jendarte sektoretan. sektoretan.

📃 Erribera kalearen peatonalizazioaren aurrean, Plentziako EH Bilduren irakurketa

2020-07-30 10:38:00

Erribera partzialki oinezkoentzat egitea joan den asteburuan gauzatu zen, eta momentuz, polemika, presa eta zalantzaz beteriko salda beroa izan da, eta ez dakigu hirigintza arloan irregulartasunik dagoen.

🚧 📬Txipio bidean egindako obren inguruan informazioa eskatu diogu udaletxeari

2020-07-17 17:00:00

URAk babestutako inguruan egindako obren harira PDFan atxikita doan informazio eskaera luzatu diogu udal gobernuari.