Plentzia

▶ Plentziako pediatraren harira. Eusko Jaurlaritzak emandako erantzuna

Plentziako Osasun Zentroa maiatzetik pediatra gabe egon izan da eta, beraz, familia medikua da bertako umeak artatzen egon dena.

osasun zentroa,osasuna,osakidetza,pediatria | 2019-10-08 22:02:00

Egoera honen aurrean, irailaren 9an, EH Bilduk Gasteizko Legebiltzarrean hurrengo galderak luzatu zizkion Osasun sailari.

1.  Zein dira zehazki Plentziako familiei emandako erantzunean aipatzen diren “hobetzeko baliabideak?
  2.  Noiz izango dute Pediatria zerbitzua Plentziako familiek?

Hona hemen, atxikita, Osasun Sailburuak, urriaren 2an, emandako erantzuna.

Azkenik, esatea, urriaren 1ean pediatra zerbitzua berrezarri dela. Izugarri pozten gaitu, Plentziako familiak eta umeak dagokien zerbitzua berriz izatea.

Zorionak hilabete hauetan zehar mugitu diren familia guztiei, azkenean guztion artean lortu dugu.

Hurrengo estekan, EH Bildu emandako pausuak eta kronologia duzue:

🚨 🌍 [Larrialdi Klimatikoaren astea] Plentziako udalari egindako proposamena

Plentziako udalaren jabegopean dauden 30 hektareatako baso-lur eremua bertako basoa bihurtzeko proposamena aurkeztu diogu udal gobernuari.

Larrialdi klimatikoa,ingurumena,basoa,Lemoizko lurrak | 2019-09-27 07:49:00

Larrialdi klimatikoaren aurrean tokiko erakundeei neurriak hartzea ere dagozkigu. Plentziako herriarenak diren, baina Lemoizko udalerrian kokatuak dauden 30 hektareatako eukaliptal eremua, baso atlantiarra bihurtzeko proposamena aukeztu diogu EH Bilduko taldekideok Udal Gobernuari.

Proposamenean helburu hau lortzeko urratsak aurkeztu ditugu, lan honen ardura esperientzia handiko fundazio baten eskuetan utziz, udalarentzat inongo kosturik suposatu gabe.

🌳 Zergatik berreskuratu baso atlantikoa? 🌳

1. ✔    Lur eremuaren emankortasuna handituko luke.
  2. ✔    CO2 isuriketa murriztuko luke.
  3. ✔    Suebaki naturala izango litzateke balizko suteen aurrean.
  4. ✔    Ondare naturala balioan jarriko luke.

Informazio gehiago nahi izatekotan idatziguzu plentzia@ehbildu.eus-era  😊

ALBISTEAK

[2020rako aurrekontuen irakurketa] 📰GEHIENGOA EDO GEHIEGIKERIA

2019-12-26 09:50:00

Jarrera eraikitzailea zuen oposizioari, Maiatza 26ko hauteskundeen arabera botoen %42a suposatzen duena (ez ahaztu EAJ-PNV botoen %47arekin gobernatzen ari dela), jaramonik egin gabe, pasadan Abenduko 12ko Osoko Bilkuran eta EAJ-PNVren aldeko botoekin onartu zen 2020ko Udal Aurrekontua. Hemen duzue honen inguruko hausnarketa.

EH BILDU PLENTZIAK ZUZENKETAK AURKEZTU DIZKIO 2020ko EAJ-ren AURREKONTU PROIEIKTUARI 📈

2019-12-12 08:45:00

Azaroaren 20an, 2020ko Plentziako Udal Aurrekontuen proiektua jaso genuen. Zortzi egun eduki ditugu helegiteak prestatzeko eta bi aurkeztu ditugu, Udal Gobernuak murriztu nahi dituen arlo batzuk ekonomikoki hobetu behar direla uste dugulako.

EH Bilduren ekimenez, Legebiltzarrak Plentziako portua berrantolatzeko proiektua gelditzeko eskatu dio Lakuari

2019-12-12 06:38:00

Lanak hasi aurretik portuaren eta itsasadarraren garbiketa eta babesa bermatu eta ontzi guztien inbentarioa egiteko galdegin dio Jaurlaritzari, bai eta prozesu parte-hartzailea irekitzeko ere, proiektua hobetze aldera.

▶ Plentziako pediatraren harira. Eusko Jaurlaritzak emandako erantzuna

2019-10-08 22:02:00