Plentzia

HERRI BILERA!

Hauteskundeak baloratzeko eta etorkizunera begira eukiko dugun estrategia planteatzeko.

Herri bilera,2019 hauteskundeak | 2019-06-17 18:16:00

Beste egunean #Plentzia|n aro berri bat zabaldu zela esan genuen... zatoz gurekin aro berri hori nola planteatu dezakegun erabakitzera!

β–Ά Herri bilera!!!

πŸ“… Ostegun honetan, Ekainaren 20an.
πŸ› Goñi Portal Kultur Etxean
⏲ 19:30etan

😊Animatu zaitez! #BiziPozaPlentzian jarrai dadila!😊

Plentziako udalbatzaren osaketa 2019-2023

Gaur Plentziako udalbatzaren osaketa burutu da PNVko Elixabete Uribarri alkate moduan aukeratuta

Udalbatza,Udalbatza 2019,Udal Bilkura | 2019-06-15 18:24:00

Aro berri bat hasi da #Plentzia|n. EH Bildu Plentziatik herriarentzako lanean jarraituko dugu inoiz baino gogo gehiagoz. Kalean egongo gara herri hau eraikitzen jarraitzeko!

Gora Plentzia!!!

ALBISTEAK

🏣🏦 Herriko zerbitzuetan MURRIZKETARIK EZ!

2020-08-17 09:40:00

Azken hilabeteotan, gure herrietako hainbat zerbitzu publikoetan murrizketak edo zerbitzuen eteteak gertatu dira. Hain zuzen ere, Bankuen bulegoko zerbitzua mugatu dute, Correoseko bulegoa irailaren 13ra arte itxi dute edo gure anbulategiko zerbitzuak murriztuak izan dira. Honek eragin zuzenak dauka Plentziarron ongizatean eta bereziki egoera zaurgarrietan dauden jendarte tziarron ongizatean eta bereziki egoera zaurgarrietan dauden jendarte sektoretan. sektoretan.

πŸ“ƒ Erribera kalearen peatonalizazioaren aurrean, Plentziako EH Bilduren irakurketa

2020-07-30 10:38:00

Erribera partzialki oinezkoentzat egitea joan den asteburuan gauzatu zen, eta momentuz, polemika, presa eta zalantzaz beteriko salda beroa izan da, eta ez dakigu hirigintza arloan irregulartasunik dagoen.

🚧 πŸ“¬Txipio bidean egindako obren inguruan informazioa eskatu diogu udaletxeari

2020-07-17 17:00:00

URAk babestutako inguruan egindako obren harira PDFan atxikita doan informazio eskaera luzatu diogu udal gobernuari.