ALBISTEAK

Estatuaren indarkeriaren biktimak diskriminatu ditu berriro ere Jaurlaritzak

| 2020-07-28

AVT, Covite eta Vitepaz elkarteetan bildutako ETAren biktimek laguntzak jasoko dituzte pandemiak eragindako arazoak arintzeko; ez, ordea, Estatu terrorismoaren biktimek. “Koronabirusak gehiago eragin die ETAren biktimei GALen biktimei baino, ala?”, galdetu du Julen Arzuagak.

Murrizketa gehiago prestatzen ari den EAJ-PSE aliantzaren aurrean EH Bilduk ezkerretik alternatiba egon badagoela dio

| 2020-07-27

EH Bildu talde parlamentarioa akreditatu da gaur Legebiltzarrean. Eskuinak lan eta bizi baldintzak murriztea aukera bakarra dela sinestarazi nahi duela ohartarazi du Maddalen Iriartek. Koalizioaren lehentasuna zehaztu du: “Krisia ezin dute betikoek ordaindu, krisialditik inor atzean utzi gabe atera behar dugu”

EH Bilduk 200 kontratazio inguru egitea proposatu du Osakidetzako ekipoak indartzeko koronabirusaren aurkako borrokan

| 2020-07-17

Koalizioak proposamen sorta helarazi dio zuzenean Osasun sailburuari Osakidetzan egunero lanean ari direnekin batera premiak identifikatu ostean. Rebeka Uberak behar-beharrezkotzat jo du PCR probak egiteko eta birusa atzemateko lantaldeak handitzea.

EH Bilduk euskararen normalizazioaren arloan murrizketak egitea leporatu dio Jaurlaritzari

| 2020-07-16

Irale programa sendotu beharrean, Hezkuntza Sailak bertako irakasleen herena baino gehiago zerbitzutik kanpo utziko duela salatu du koalizioak.