ALBISTEAK

EH Bilduk fiskalitateari buruz egindako proposamenei esker, aurrerapausoak eman daitezke progresibitatean eta genero-berdintasunean

| 2021-10-14

Rocio Vitero: «EH Bilduren proposamena arduratsua da, eta kontuan hartzen ditu egoera ekonomikoa eta zergen arloan dagoen aukera sistema bidezkoagoa, progresiboagoa eta orekatuagoa lortzeko. Urtaranen gobernuak negoziatzeko borondaterik ez izatea deitoratzen dugu fiskalitate bidezkoago hori lortzeko bidean urrats sendoagoak ematea eragozten baituelako».

EH Bilduk NOEB-a berraktibatzea eta kalean bizi diren pertsona zaurgarrien harrera eta arreta hobetzea eskatu du

| 2021-10-13

Rocio Vitero: «Harrerako arreta malgu eta zuzenari ekin behar diogu berriro gizarte-zerbitzuen barruan, udalerrian zaurgarrienak diren pertsonek gaua igarotzeko gune seguru horietara zuzenean jotzeko aukera izan dezaten. Erantzun bat eman behar diegu kalean bizi diren pertsonei».

Enpresa elektrikoak egiten ari diren lapurretaren aurkako itzalaldian eta lapiko-jotzean parte hartzera animatu ditu herritarrak EH Bilduk

| 2021-10-07

EH Bilduk Udaltzaingoaren kameren erabilerari buruzko informazioa eskatu du, eta herritarren zein agenteen eskubideak bermatzeko tresna izan dadila eskatu du

| 2021-10-05

Iratxe Lopez de Aberasturi: «Sakoneko aldaketa da, eredu bermatzaileago baterantz aurrera egiteko aukera ematen duena. Tresna hori modu arbitrarioan erabil ez dadin lan egin behar dugu, eta, horretarako, beharrezkoa da agenteek eta herritarrek dituzten eskubideei buruzko informazioa ematea, grabatzea ez baita delitua, ezta polizia grabatzea ere».

Bizi ON, Zaintza Plan Estrategikoa | EH Bildu Gasteiz

2022-05-25 10:00:00