Gasteiz

EH Bilduk beharrezkotzat jo du auzoguneak biltzea, trena lurperatzeak dituen ondorioei buruz hiritarrak informatzeko

Larrionek azpimarratu du ezinbestekoa dela «herritarrek uneoro gertatuko denari buruz informazio egokia jasotzea, zalantza guztiak argitzeko»

| 2019-07-23 11:50:00

Joan den uztailaren 5ean Espainiako BOEk Gasteizen Trena Integratzeko Azterlan Informatiboaren testu osoa argitaratu zuen. Behin dokumentuaren edukia publiko eginda, Espainiako Sustapen Ministerioak 45 eguneko epea ireki du proiektuari buruzko informazio publikoaren prozedura egiteko.

Dokumentuaren lehen irakurraldi batek agerian utzi du obraren eraginpean hiriko 41 kale eta 200 bat atari geratzen direla, Gasteizko bederatzi zonaldetan banatuta, ekialdetik mendebaldera. «Obra hauek eragin handia izango dute hiriaren parte handi batean, eta beharrezkoa da lan horien eragina jasan dezaketen auzotar guztiek eskura edukitzea informazio esanguratsu osoa, balizko ondorio guztiak barne», azaldu du EH Bilduko udal taldeko bozeramaileak, Miren Larrionek.

Obraren garrantzia dela-eta, EH Bilduk udal gobernuari eskatu dio lurperatze proiektuak eragingo dituen auzoguneak deitzea eta biltzea, atari horietako bizilagunei modu zuzenean azaltzeko informazio tekniko guztia, eta lan horien ondorioak.

Hiritarrek dokumentuari alegazioak aurkezteko aukera badutela kontuan hartuta, EH Bilduk beharrezkotzat jo du audientzia publikoaren epea amaitu baino lehen deitzea auzoguneak. Epe hori iraileko lehen astean amaituko da.

Halako tamaina duen obra baten aurrean eta parte-hartzean benetan sinesten bada, Larrionek azpimarratu du ezinbestekoa dela «herritarrek uneoro gertatuko denari buruz informazio egokia edukitzea, eta izan ditzaketen zalantza edo galdera guztiei modu argi eta gardenenean erantzutea administraziotik».

Joan den ostiralean, halaber, trenaren lurperatzeari jarraipena egiteko lan taldea berriro eratzea erabaki zuen udalbatzak, koalizioaren mozio bati jarraituz. EH Bilduren aburuz, proiektuaren une honetan herritarrak informatzea beharrezkoa den modura, egokia da lurperatzearen lan taldea ahalik eta azkarren biltzea, udal talde guztiek eskura izan dezaten informazio tekniko osoa, eta horri buruz eskatzen dituzten azalpen guztiak argitzeko.

Udal gobernua berriro ere ez dago betetzen ari futbol zelaiak erreformatzeko agindu zituen epeak

Iratxe Lopez de Aberasturi zinegotziak salatu du gaur gaurkoz Ariznabaran ez direla hasi lanak, Kirol zerbitzutik kontrakoa iragarrita zegoen arren

| 2019-07-17 13:22:00

EAJ eta PSE-EEren udal gobernua ez dago betetzen ari joan den urtean futbol zelaiak berritzeko lortu zen akordioa. Gaur gaurkoz, Ariznabarrako futbol zelaiaren obrak, egin beharreko hurrengoa, hasi gabe segitzen du, udal arduradunak honezkero martxan egongo zirela behin eta berriro iragarri duten arren.

«Esan zuten obrak maiatzaren amaierarako abiatzea posible izan zitekeela. Ondoren, hasiera ekainera atzeratu zuten, eta, edozein kasutan, Arabako futbolaren batzarraren aurretik hasiko zirela ziurtatu zen, ekainaren 27an egin zena. Udal gobernu berriaren azken promesa izan zen makinak futbol zelaian sartuko zirela uztaileko lehen hamabostaldian. Hori ere ez dute bete», azaldu du EH Bilduko Gasteizko zinegotzi Iratxe Lopez de Aberasturik.

Gogoratu behar da kirol instalazioen erreforma martxan jarri zela iazko urrian koalizioak ahalbidetu zuen hitzarmen bati esker, baina lanei ekiterakoan behin eta berriro pilatu dira atzerapenak. Lopez de Aberasturik prozedurak azkartzea eskatu du: «Klubek denboraldia garaiz prestatu behar dute, eta jakin behar dute noiz izango dituzten instalazioak prest. Ezin dute beraien gain hartu udal gobernuaren prebisio falta».

Joan den ekainaren 26an, EH Bilduk jarraipen batzordearen premiazko bilera bat eskatu zuen, egoerari buruzko informazio erreala jaso ahal izateko. Udal gobernuak uztailaren 30a arte atzeratu du bilera hori. Federazioko ordezkariak aurreratzeko prest agertu badira ere, gobernuak erabaki du deitutako eguna ez aldatzea.

ALBISTEAK

EH Bilduk Euskararen Egunari buruzko Adierazpen Instituzionalarekin Alderdi Popularraren irudia zuritzea saihestuko du

2019-12-02 09:17:00

EH Bilduk euskara erabili eta sustatzeko konpromisoa berretsi du, eta, horregatik, ez da PPren ondoan agertuko Adierazpenaren egunean; izan ere, PPk, beste behin ere, gure hizkuntzari eraso egin dio azken asteetan