| 2024-04-17 07:56:00

24/04/17 Legutio. Egungo EAJren udal gobernuak Udaletxeak 2020. urtean administrazio-batzarrarekin egindako akordio bati aurka eginez, ezinezkoa egiten du Legutioko iparraldea deiturikoaren biztanleei arreta ematen dien larrialdi-zerbitzua zero kotan jartzea. Izan ere, 2020an Legutioko Udalak eta Administrazio Batzarrak bi lonja trukatzeko adostu zuten. Helburua anbulatorioak sarbidea zuzenean zero kotan izatea zen, larrialdi arinei erantzun ahal izateko. Osakidetzako koordinatzailearekin jakinda izan zen eta hobetzeko aukerak hasi ziren ikertzen.

EH Bildurentzat erabaki horrekin EAJ arriskuan jartzen ari da Legutioko iparraldea deiturikoaren larrialdi zerbitzuaren hobekuntza, Ubidea, Otxandio, Legutio eta Arratzua-Ubarrundia hartzen dituena.

“Lokal hori zero kotan badago, larrialdietako zerbitzua hobetuko litzateke, ohatilekin sartu ahal izango bailitzateke kasu larrienei erantzuteko kontuan hartua ez dela izan lehen aldia suspertze bat egin behar izan dela kalean bertan” azaldu du Rakelek.

Trukea beste batzuetan egin den praktika bat da, anbulatorioa gaur egun dagoen lekuan jartzera edo Elixoste plazako pisuak eraikitzera eraman zuena, esaterako.