| 2023-08-29 21:28:00

Hona hemen 10 ideiatan laburbiltzen den proposamena:

1. Helburu nagusia datozen urteetan datozkigun erronka klimatiko, jendarte erronka eta politikoen aurrean, kargu tekniko zein politikoei begira bermeak eskainiko dituen udal egitura zein funtzionamendua lortzea da.

2. Hiru dimentsio biltzen dituen proposamen integrala da: estrategikoa, antolakuntza eta instituzionala.

3. Hobekuntza horiek ezartzeko metodo eta egutegi bat proposatzen da.

4. Eraginkortasun handiagoa bilatzen dugu udal-lanean: autonomia handiagoa, arloen arteko antolaketa eta koordinazioa hobetzea, giza baliabide gehiago eta hobeak, eta Udaleko langileen eta korporazio osoko langileen zaintzan aurrera egitea.

5. Arlo publikoaren kudeaketa hobetu nahi dugu, zerbitzuak eraginkortuz, herritarren eskubideak bermatzeko helburuarekin.

6. Kontuan hartu ditugu Udalaren Barne Berdintasunerako Planaren gidalerroak, arlo arteko mahai bat sortzea eta Udaleko kargu politikoen eta teknikarien organigrama bat egitea eta eguneratzea planteatzen dutenak.

7. Proposamen hau gainerako alderdi politikoekin partekatu eta kontrastatu dugu.

8. Zinegotzi baten dedikazio esklusiboan inbertitzea proposatzen dugu lan hau guztia aurrera eramateko. Bere eginkizun nagusia Udaleko alderdi politiko eta teknikoaren artean plangintzak, egutegiak, beharrak eta abar koordinatu eta dinamizatzea izango litzateke.

9. Azken urteotan langile teknikoetan egindako inbertsioak udal-zerbitzuak hobetu ditu, Europako funtsak hobeto erakartzeko balio izan du, eta bizilagunen arazoak hobeto eta azkarrago konpontzen lagundu du. Frogatu da epe ertainera planifikatutako inbertsio batek emaitzak dakartzala, baita arlo ekonomikoan ere.

10. Lan teknikoaren bolumena biderkatu egin da, eta datozen urteetan egitea aurreikusten da. Udaleko teknikariek adierazi digute beharrezkoa dela inbertsioaren eta lidergoaren beharra alderdi politikoan, aurrera egiten jarraitzeko. Udalak baliabide gehiago ditu Toki Finantzaketari buruzko Lege berriari esker, eta horrek inbertsio hori ahalbidetzen du. Inbertsio horren emaitzak proposamen honetan jasotako irizpideei esker ebaluatu ahal izango dira.