Gipuzkoa

Oposizio guztiak bat egin du krisi-mahai bat eskatu eta gobernuari krisitik ateratzeko plan bat eskatzeko baina gobernuko bi alderdiek atzera bota dute

| 2020-04-30 13:28:00

Gipuzkoako Batzar Nagusietako oposizioko hiru alderdiek (EH Bildu, Elkarrekin Gipuzkoa eta PP) bat egin dute krisi honi aurre egiteko mahai bateratu bat osatzeko eskaeran. EAJk eta PSEk aurka bozkatu dute. Oposizioak krisitik ateratzeko planak ere eskatu ditu proposamen ezberdinetan baina gobernua osatzen duten alderdiek aurka egin dute berriro.

“Krisi honek sortutako eta sortuko dituen arazo guztiei aurre egiteko, adostasuna, akordioak, elkarlana ezinbestekoak dira. Lortzen badugu alderdi politikoak, eragileak, sindikatuak, herri txiki eta handiak, mankomunitateak, sektore ezberdinak... erabakietan parte izatea, bidea asko erraztuko da, eta erabakiak hobeak izango dira”, adierazi du Juan Karlos Izagirrek.

EAJk bigarren aldiz ukatu du Azkoitiko zabortegi pribatuaren eztabaida Batzar Nagusietan

| 2020-04-28 17:33:00

Alarma egoeran epe administratiboak eta Batzar Nagusien ohiko jarduna etenda egon arren, Jaurlaritzak ohi baino azkarrago eman dio argi berdea Azkoitian egin nahi den zabortegi pribatuari. EH Bilduk Batzar Nagusietan azalpenak eskatzeko eskaera egin zuen baina bigarren aldiz ukatu du EAJk, presazko izaera ez dagoela justifikatuta argudiatuta.

Apirilaren 30eko ez-ohiko Osoko Bilkurarako ez zuten onartu, “Covid19arekin lotutako gaiak” izan behar zutela adieraziz. Maiatzaren 6ko ohiko Osoko Bilkurarako ere kanpoan utzi dute EH Bilduren eskaera, EAJren iritziz, gaia ez delako presazkoa.
Erabaki horrek EAJren gardentasun falta agerian utzi du. Ez da eztabaidatu nahi, baina baimenek aurrera egiten dute.

Bitartean, GHKn oraindik froga aldian dagoen erraustegi bat ordainduko dugu alarma egoera betebetean. Izan ere, enpresak planta martxan ez jartzeagatik isunak ordaindu ordez, kobratu egingo du. Argi gelditzen ari da Zaldibarreko eredu pribatu eta kontrol gabean sakondu nahi duela EAJk.

ALBISTEAK

Maddalen Iriartek autokritika eskatu dio Urkulluri Osakidetzako langileen osasuna arriskuan jartzeagatik

2020-07-05 21:27:00

Lehendakarigaiak oso larritzat jo du Justizia Auzitegi Nagusiaren epaia, osasun larrialdian Osakidetzak bertako langileak arrisku larrian ipini zituela egiaztatu duelako. Hori urteetako murrizketen ondorio izan dela esan du Iriartek, eta salatu du Urkulluk are murrizketa gehiago egin nahi dituela hala eta guztiz ere.

Maddalen Iriarte: “Gure herria zutik jarri nahi duela dio Urkulluk, zutik Euskadin, belauniko Madrilen”

2020-06-30 21:36:00

Gipuzkoako ekitaldi nagusia Donostian izan da gaur, Arkaitz Rodriguez eta Mertxe Aizpuruarekin.

Iriarte: “Urkulluk Ibarretxe Plana alfonbra azpian ezkutatu du, erabakitzeko eskubidearen etsaiek belarriekin txalo egiten duten bitartean”

2020-06-30 13:32:00

Erabakitzeko eskubidea gauzatzeko oztopo izatea eta hitza ez betetzea egotzi dio Iriartek EAJko hautagaiari, eta burujabetzaren aldeko botoa eskatu du. “Norbaitek uste al du Urkullu eta Mendiaren gobernu batek gure etorkizuna erabakitzeko eskubidea defendatuko duela?”.

Nerea Kortajarena: “EH Bilduk 1.080 euroko gutxieneko pentsioak bermatzeko konpromisoa du”

2020-06-29 19:23:00

Gipuzkoako zerrendakideak euskal instituzioek eskura dituzten tresna guztiak erabiltzeko borondatea erakutsi du miseriazko pentsioak amaitzeko.