Gipuzkoa

Obra publikoetan segurtasuna bermatzea erakunde publikoen ardura da

| 2019-07-18 12:30:00

Anoetako lanetan izandako lan istripua baldintza prekarioen ondorio zuzena dela adierazi du EH Bilduk eta gogorarazi du lan baldintza duinak bermatzea erakunde publikoen ardura eta betebeharra dela. Gaur, ostirala, gehiengo sindikalak egindako deialdiarekin bat egin dugu Gipuzkoako eta Donostiako EH Bilduk.

EH Bilduk pasa den urrian ere salatu zituen obra publikoetako eraikuntza arloko langileen baldintza prekarioak, baita Anoetako lanetan ere, eta gogorarazi zuen kontratu publikoetan klausula sozialak bete eta betearaztea erakunde publikoen ardura dela.

Zorionez, istripu honetan ez dugu hildakorik izan eta badirudi langilea osatze bidean dagoela, baina gehiegitan ikusi ditugu administrazio publikoak bultzatu eta esleitutako proiektuetan heriotz lan istripuak. Istripu horien faktore garrantzitsuena lan prekarietatea da eta hori ekiditeko erakunde publikoek ardura zuzena dute obra horien baldintzetan eta garapenean.

Hori dela-eta, gaur gehiengo sindikalak egin duen deialdian izan da EH Bilduren ordezkaritza bat, zauritutako langileari babesa adierazi eta arduradun publikoei duten erantzunkizuna eskatzeko.

ALBISTEAK

Mertxe Aizpurua: “Subiranistak gara presidenteak jarri eta kentzen ditugunok”

2019-11-06 19:00:00

Gipuzkoako zerrendaburuaren esanetan, “PSOEk Franco desobiratu du eta orain Aznar berpiztu nahi du, Sanchezek eskuina programa politikoa erosi baitu, webguneak ixteko turkiar erako dekretuarekin erakutsi duenez”.

Maddalen Iriarte: “Frankismoarekin amaitzeko gai den bakarra subiranisten arteko elkarlana da”

2019-11-05 19:00:00

“Espainiako alderdi handiek Vox markako politika egitea eta inboluzio antidemokratikoaren bidea hartzea erabaki dute”, ohartarazi du EH Bilduko bozeramaileak Tolosan, atzoko debatearen ostean.