Bizkaia

Estatuaren errepresio eta mehatxuei bozka soberanista eta desobedienteekin erantzuteko beharra azpimarratu du Oskar Matutek

Kongresurako Bizkaiko hautagai nagusiak espainiar estatuak bizi duen atzeraldi demokratikoa salatu du

| 2019-10-20 12:58:00

Oskar Matutek, Kongresurako EH Bilduren Bizkaiko hautagai nagusiak, espainiar estatuak bizi duen atzeraldi demokratikoa salatu du. Adierazpenak Bizkaiko hautagaitzaren aurkezpenean egin ditu gaur Barakaldon.

Matuteren hitzetan, azken asteetako epaiekin, “argi gelditu da atzeraldi demokratiko batean gaudela. Altsasuko gazteen aurka eta Kataluniako buruzagien kontrako zigorren atzean, mendekua baino ez dagoela; justiziarik ez. PSOE aurrerakoia zelakoan aurkeztu zen gobernua osatzeko, baina demostratu egin du, bloke atzerakoiaren beste hanka bat baino ez dela”.

Horretaz gain, gaur egun duen arazo larriena lurraldetasunarena dela adierazi du eta egoera horri erantzun behar zaiola. “Euskal Herriaren eta Kataluniaren erabakitzeko eskubide nahiaren aurrean: ukazioa, errepresioa eta mehatxuak. Guztiz onartezina da, eta horregatik hauteskunde hauek baliatu behar ditugu herri bezala erantzuteko. Bozka soberanista eta desobedienteekin erantzun behar diegu”, azpimarratu du.

Idurre Bideguren Kongresurako bigarren hautagaiak ere erantzun bat ematea zein garrantzitsua den aipatu du. Bere ustez, “batzuen arduragabekeriak ekarri gaitu hauteskunde berri hauetara. Baina guk gure hitza bete dugu eta prest eta indartsu gaude berriz erantzuteko”.

Cables y Alambres enpresaren egoera zailaren aurrean instituzioen parte-hartze aktiboa eskatu du EH Bilduk

EH Bilduk babesa adierazi die kalean geratzekotan dauden langileei

| 2019-10-08 14:23:00

Iker Casanova EH Bilduko legebiltzarkidea eta Imanol Eguskiza Erandioko zinegotzia Cables y Alambres enpresan izan dira gaur. Bertan enpresaren itxieragatik kalean geratzekotan diren langileei babesa adierazi die eta instituzioei deia egin die itxiera saihestu dezaten.

“Argi dago Jaurlaritzak ez daukala krisian dauden enpresak laguntzeko estrategia bat. Beti dira langileak laguntza eske aritu behar direnak. Protokolo integral bat eskatzen dugu krisian dauden enpresak artatzeko. Jaurlaritzak aholkularitza eman dezake, Jaurlaritzak inbertsore bat bilatzen lagundu dezake”, adierazi du Casanovak eta azpimarratu du “enpresak erakartzeaz gain instituzioak bertan daudenak mantentzeaz arduratu behar direla”.

Eguskizak, bere aldetik, Erandioko udalari eskatu dio enpresa ez ixteko beharrezko lanak egitea. “Lurrei dagokienez, Vicinayri argi utzi beharko lioke orube horren lurrak ez direla berkalifikatuko eta ez duela inolako irabazirik lortuko itxierarekin”.

Azkenik, EH Bilduk deia luzatu du datorren urriaren hamaikarako langileek deitutako mobilizazioan parte hartzera.

ALBISTEAK

Umeen Zerbitzuan eta Indarkeria Matxistaren Behatokian hobekuntzak egitea proposatuko du EH Bilduk

2020-01-21 11:44:00

Helburu horrekin, hurrenez hurren, mozioa eta Arauz Besteko Proposamena aurkeztuko ditu asteazkeneko Batzar Nagusien Osoko Bilkuran