Bizkaia

Zaldibarko zabortegiaren aferan Aldundia akusazio partikular bezala aurkeztuko den galdetuko du EH Bilduk

Unai Rementeria ahaldun nagusiari egingo dio itauna asteazkeneko Kontrol Plenoan

| 2020-02-25 14:04:00

Asteazkeneko Kontrol Plenorako EH Bilduk Zaldibarko zabortegiarekin lotutako itauna erregistratu du. EH Bilduk Aldundiari galdetuko dio ea abian jarritako auzi penalean akusazio partikular bezala aurkeztuko den.

EH Bilduk itauna Unai Rementeria ahaldun nagusiari zuzendu dio eta instituzioak auzian parte hartzearen garrantzia azpimarratu du.

Luiziak izandako ondorioak Bizkaiko hainbat herritarrei eragin diela gogoratu du EH Bilduk. Langile bi desagertu dira, suteak milaka pertsonen bizia baldintzatu du, langileak beharrezko babes gabe aritu dira erreskate lanetan eta A-8a partzialki moztua dago.

Hortaz, EH Bilduren ustez, ezinbestekoa da Aldundia prozesu juridikoan parte hartzea.

Inbertsio funtsek adinekoentzako egoitzekin negozioa egitearen arriskua salatu du EH Bilduk

EH Bilduk bi galdera aurkeztu ditu inbertsio funts batek adinekoentzako lau egoitza erosi ondoren

| 2020-02-05 13:54:00

Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak galdera bi bideratu dizkio Aldundiari inbertsio funtsek Bizkaiko adinekoentzako lau egoitza erosi ondoren eta gehiago erosteko nahia erabaki ondoren.

Urkaregik adierazi du “oso larria da foru titularitatea daukan egoitza baten kudeaketa bere oinarrian inbertsio funtsa daukan enpresa baten esku uztea. Inbertsio funtsaren helburua da diru gehien egitea pertsona nagusien kontura eta hori ezin da onartu”.

EH Bilduko batzarkideak gogoratu du Adriano Care Inbertsio funtsak adinekoentzako Bizkaiko lau egoitza erosi dituela eta gehiago erosteko asmoa erakutsi dutela. Egoitza horietako hirutan, Urkaregik azpimarratu duen bezala, plaza kontzertatuak daude eta Otxartagakoan titularitatea Bizkaiko Foru Aldundiarena da nahiz eta kudeaketa pribatua izan.

ALBISTEAK

2020-02-05 13:54:00

Nazioarteko Ekintzailetza Zentroan kudetzailerik ez aurkeztea proiektua abian jartzeko moduaren ondorio zuzena da, EH Bilduren ustez

2020-01-25 10:34:00