Bizkaia

EH Bilduk ez du parte hartu Bizkaiko Batzar Nagusietako batzordeen mahaien eraketan EAJk eta PSEk presidentzia guztiak hartu dituztela salatzeko

| 2019-07-22 11:40:00

EAJ eta PSEk Batzar Nagusietako batzordeetako mahaien eraketan kargu guztiak hartu dituzte gaur goizean ospatu diren batzordeetan. Honela oposizioari batzorde horietan kudeaketa aukera guztiak ukatu zaizkio. Diputatuen fiskalizazio eta kontrolerako tresna EAJ-PSEren eskuetan geratu da botere zirkulua itxiz.

Duela lau urte bi alderdi hauek inposaketa hau apaindu nahi izan zuten EH Bilduko kideei idazkaritzetarako bozkatuz aldebakarreko erabaki baten bitartez, inolako aurre akordio eta elkarrizketarik gabe. Kasu honetan EAJ eta PSEk ez dute ezta keinu hori ere egin Bizkaiko pluraltasun eta aniztasun politikoa bermatzeari uko egin diote. Horrez gain EH Bilduk salatu nahi izan du batzorde batzuetako mahaiak gizonekin bakarrik osatu direla, berdintasun parametroak bete Gabe geratu direlarik, are gehiago kontutan hartuta Batzar Nagusiek berdintasun plana daukatela jakinda.

“Aurreko astean EAJ eta PSEri aurreratu genien bezala, batzordeen presidentzietako banaketa modu proportzionalean egitea zen EH Bilduren proposamena. Gure jarrera irekia izan da edozein elkarrizketa eta gaiaren inguruko edozein trukaketa egiteko, baina,gobernuan dauden alderdiek, alegia EAJk eta PSEk kargu guztiak, arrabola erabiliz, euren artean banatzea erabaki dute eta gu ez gaude ados horrekin. Gure lanetako bat aldundiaren gobernuaren jarduna kontrolatzea da eta nekez kontrolatu daiteke batzordeetatik, baldin eta mahaiko kargu guztiak partidu horien eskuetan baldin badaude. Arraro egiten zaigu hau gertatzea Bizkaian; Gipuzkoa, Araba eta Nafarroan batzordeak modu proportzionalean banatzen direnean. Harriduraz ikusten dugu egoera hau eta ez gaude prest horrelako jarrerak onartzeko. EH Bildu lurralde honetako bigarren indarra da eta Bizkaiko aniztasuna ez dela bermatzen. Oposizioko taldeak baztertuz legegintzaldiari hasiera eskasa ematen diozue. Zentzu horretan EH Bilduk ez du parte hartu bozketetan” adierazi du Bea Ilardia batzarkide taldeko bozeramaileak.

“EH Bildutik akusazio partikularra gauzatzen jarraituko dugu Alonsotegiko epaiketan, herrian hirigintzaren kudeaketan gertatu diren irregulartasunen inguruan egia jakin dadin”

| 2019-07-19 12:50:00

José Luis Erezuma Alonsotegiko alkate ohiak atzo epaitegian deklaratu zuen hain zuzen ere Barakaldoko epailearen aurrean, uholdeen ondorioz gertatu ziren kalte batzuei aurre egiteko gauzatu ez ziren lanen inguruan. Erezumaren esanetan Laneder enpresaren egoera ekonomiko kaxkarrak iruzurra justifikatu zuen. Auzi honetan bertaratua dagoen EH Bilduren ustez deklarazio hau kontraesan eta faltsukeriz Beteta dago. EH Bildutik uste dugu frogatuta geratu dela diru publikoa erabilita 600.000 euro baino gehoagoko iruzurra egin dela. Ondorioz argi dago ez dela dirulaguntza hauen inguruan Bizkaiko Foru Aldundiaren aldetik inolako kontrolik egon, gauza larria kontutan izanda erakunde honek eman zituela dirulaguntzak. Deklarazio hauen ondotik epaiketa gauzatu behar dela uste dugu eta esandakoa kontutan hartuta baliteke epaitutako guztientzat zigorrak egotea. EAJk ezarri duen kudeaketa eredu hau herritarren interesen kontra doa eta kasu honetan Alonsotegiko udala hondamendira eraman du.. EH Bilduk urteetan irregulartasun ugari salatu ditu eta kasu batzuetan Foru Aldundiak ez du behar bezalako kontrola egin. EH Bildutik akusazio partikularra gauzatzen jarraituko dugu Alonsotegiko epaiketan herrian hirigintzaren kudeaketan gertatu diren irregulartasunen inguruan egia jakin dadin.

ALBISTEAK

EH Bilduk babesa adierazi die kaleratze arriskuan dauden ABB-ko langileei

2019-06-28 14:08:00

Ezkerraldean ezartzen ari den eredu ekonomikoaren aurrean bere kezka azaldu du EH Bilduk