Bizkaia

Ilardia: “Adinekoen egoitzen egoera larriaren aurrean Rementeriak errealitatetik urrun dagoen autokonplazentziazko diskurtsoa dauka”

EH Bilduk salatu du ahaldun nagusiak ez diela jaramonik egiten baliabide gehiago eskatzen dituzten egoitzetako langileen eskaerei

| 2020-04-07 13:12:00

Bea Ilardia EH Bildu Bizkaiko bozeramailearen ustez, adinekoen egoitzen egoeraren aurrean “autokonplazentzian oinarritutako eta errealitatetik urrun dagoen diskurtsoa egiten du ahaldun nagusiak hildakoen kopuruak gora egiten duen bitartean”.

EH Bilduk azpimarratzen du adinekoen egoitzen egoera oso larria dela eta berandu eta txarto aritu beharrean, neurri eraginkorrak hartu behar direla kolektibo zaurgarrienetako bat eta bere zaintzaz arduratzen diren langileak babesteko.

Ilardiaren iritziz, Unai Rementeria ahaldun nagusiak “egoitzak lehentasuna direla esaten duen bitartean ez die jaramonik egiten langileen eskaerei jaramonik egiten. Lehentasuna egoitzak badira ekintzekin erakutsi beharko du·”.

Gardentasun eza

Horretaz gain, EH Bilduk Aldundiaren gardentasun eza salatu du. “Ahaldun nagusiak dio ez dituztela zuzenean ematen egoitzetan izandako hildakoen zifra konfidentzialtasun kontu batengatik. Zifra batek ez du inolako konfidentzialtasunik urratzen, baina gobernuari balio dio benetako egoera ezkutatzeko”, azpimarratu du Ilardiak.

Rementeriak Batzar Nagusietan azalpenik ez ematea salatu du EH Bilduk

EH Bilduren ustez, Rementeriak instituzioei zor dien begirunea ez du errespetatu eta estrategia horrekin edozein kritika saihesten saiatzen da

| 2020-04-06 16:29:00

Unai Rementeria Bizkaiko Ahaldun Nagusiak jakitera eman du bihar, prentsaurreko telematiko baten bitartez, koronabirusak eragindako egoeraren inguruko informazioa emango duela.

Bea Ilardia EH Bildu Bizkaiko bozeramaileak gogoratu duen bezala, “azken asteetan hainbat agerraldi eta informazio eskatu dugu eta ez dute behar bezala erantzun. Orain, prentsaurreko honekin, Rementeriak kudeaketari kritikak ekidin eta guztion arteko elkarlana modu larrian kaltetzen du”.

EH Bilduren ustez, Rementeriaren erabaki hori errespetu falta larria da Bizkaiko Batzar Nagusiekiko.

“Gaur bertan Ahaldun nagusiak Batzar Nagusietan agerraldia egiteko aurkeztu du. Hori egin eta ordu gutxira jakin dugu bihar bertan prentsaurrekoa emango duela. Bizkaitar guztiak ordezkatuta dauden instituzioekin izandako errespetu falta oso larria da”, adierazi du Ilardiak.

Astetan inolako agerraldi publikorik egin gabe egon ondoren eta Batzar Nagusietako ordezkariei informazioa helarazterako orduan erakutsitako interes ezaren ondoren, oso larria da Rementeriak bere lehen agerraldia prentsaurreko telematiko baten bitartez egitea eta ez dagokion lekuan; hau da, Bizkaiko Batzar Nagusietan.

ALBISTEAK

Prekarietatearekin amaitzea, gazte eta emakumeei begira bereziki, lehentasuntzat izango duen gobernu bat osatzeko konpromisoa hartu du EH Bilduk

2020-06-26 17:11:00

Jasone Agirre EH Bilduko Bizkaiko zerrendaburuak esan duenez, uztailaren 12an hautatu behar da: edo EAJren eredua, prekarietatera kondenatzen gaituena, edo EH Bildurena, segurtasuna ematen duena. 33.000 lanpostu sortu, 1.200 euroko gutxieneko soldata ezarri eta alokairu publikoko 11.000 etxebizitza eskaintzeko plana azaldu du