Bizkaia

EH Bilduko 100 kide baino gehiago batu dira feminismoa eta euskararen inguruan hausnartzeko

Politika oinarritik lantzeko helburuarekin ekin dio lehen bi mintegi horiei

| 2019-11-16 11:12:00
Gaur goizean EH Bilduko ehun bat kide feminismoaren eta euskararen inguruko bi mintegitan parte hartu dute. Durangoko Pinondon egindako bileretan gai bi horien inguruan hausnartu dute EH Bilduko kideek. Era horretara, EH Bilduk behetik gora egindako politikaren aldeko apustua indartu nahi du. EH Bilduk argi dauka herri eta jendarteak demokratizatzeko ezinbestekoa da politika feministak garatzea beharrezkoa dela. Ezinbestekoa da eraldaketa sozialari feminismotik ekiteko estrategiak lantzea. Horretaz gain, gaur landu den bigarren mintegia euskararekin lotua egon da eta bere erabilerarekin udalerri ezberdinetan.

EH Bilduren ustez, BBK Fundazioaren Patronatuaren berritzearekin aukera bat galdu da gizartearen aniztasuna bermatzeko

Egindako berriztapena gizarte ekintza sustatzeko oztopo bat izango da

| 2019-11-15 13:16:00

BBK Banku Fundazioaren Patronatuaren berritzearen aurrean, EH Bilduk prozesuaren gardentasun eza eta aniztasun falta salatu du.

Arantza Urkaregi batzarkideak azpimarratu duenez, “prozesuan ez da gardentasuna ezta aniztasuna bermatu. Ez da inon argitaratu nortzuk izan diren hautagaiak, zein elkarte edo erakundek hartu duen parte aukeraketan ez zeren arabera aukeratu diren patronoak”.

Urkaregiren ustez, prozesuak ez du izan inolako gardentasunik eta ez du Bizkaiko gizartearen aniztasuna bermatzen. “Patronatu berrian ez daude ordezkatuta Bizkaian dauden sentsibilitate guztiak. EAJ, PSE eta PPrenak bai, baina EH Bildu edo Podemos ordezkatu ditzaketenak kanpoan utzi dituzte. Beste herrialde batzuetan aniztasunaren alde egin den bitartean, Gipuzkoan adibidez, Bizkaian, gizartearen aniztasuna bermatzeko aukera galdu dugu”.

Patronatuarentzat Gizarte Ekintza ez da lehentasuna

Horretaz gain, aukeraketaren ondorioz eratutako Patronatuaren izaera zein den azpimarratu du Urkaregik. “Zortzi finantza aditu eta gizarte arloko hiru egon behar ziren. Hautatutakoen artean finantzakoak bai, baina ez daude gizarte arloko hiru adituak. Agerian geratzen da BBK Banku Fundazioaren jardueren lehentasuna inbertsioetan jarri nahi dutela eta ez gizarte ekintzan. Eta hori oso kezkagarria da”.

ALBISTEAK

Inbertsio funtsek adinekoentzako egoitzekin negozioa egitearen arriskua salatu du EH Bilduk

2020-02-05 13:54:00

EH Bilduk bi galdera aurkeztu ditu inbertsio funts batek adinekoentzako lau egoitza erosi ondoren