Bizkaia

Ilardia: “EH Bilduren Bizkaian enplegua kalitatezkoa da, gazteek etorkizuna dute eta nagusiak babestuta daude”

Jone Goirizelaiak azpimarratu du bere hautagaitza osatzen duten kideen sustraiak Bilboko auzoetan daudela. “Jendearekin eta jendearentzat lan egiten dugun pertsonak gara”.

| 2019-05-24 19:50:00

EH Bilduk amaitutzat eman du hauteskunde kanpaina Bizkaian Bilboko Plaza Barrian Jone Goirizelaia alkategaia eta Bea Ilardia ahaldungai nagusia protagonista izan dituen ekitaldi batekin. Ilardiak aukera baliatu du koalizioak proposatzen duen Bizkaia nolakoa den azaltzeko, “guk nahi dugun Bizkaia argazki polit batetik baino askoz harago” doalako, zehaztu duenez. “EH Bilduren Bizkaian enplegua kalitatezkoa da eta posiblea da lanpostu batekin hile amaierara iristea, gazteak ez daude lan prekarioak egitera behartuta eta bizitza proiektu bat garatu dezakete, gure nagusiak, gure gurasoak, gure amamak babestuta eta ondo zainduta daude… Hori da guk proposatzen dugun Bizkaia justu eta solidarioa”.

Jone Goirizelaiak, bere aldetik, ziurtatu du bere ekipoak gogor lan egingo duela Udaletxean bilbotarren arazoak konpontzeko, eta bera buru duen hautagaitza osatzen duten gizon-emakume guztien konpromisoa goraipatu du. Izan ere, “Bilboko auzo guztietan ditugu gure sustraiak, kaleko, auzoetako jendea gara eta jendearekin eta jendearentzat lan egiten dugu”.

Bea Ilardiak eskualdeen arteko desorekak desagerrarazteko konpromisoa hartu du ongizatea herritar guztiengana hel dadin

Ahaldun nagusigaiak “Bilbo Handiak EH Bildu indartsu bat behar” duela adierazi du, Bizkaiak bi abiaduratan ez jarraitzeko.

| 2019-05-24 13:00:00

EH Bilduren ahaldungai nagusi Bea Ilardiak bere konpromisoa adierazi du Bilbon “gaur egun Bizkaiko udalerrien artean, baita auzoen artean ere, dauden desoreka sozial eta ekonomikoak desagerrarazteko”. Azaldu duenez, bere lehentasuna “ongizatea herritar guztiengana heltzea” izango da, “jende guztiak bizi kalitate ona ziurtaturik izan dezan auzo batean bizi ala bestean, herri batean bizi ala bestean”. Horretarako, azpimarratu du, “EH Bildu indartsu bat behar dugu, baita Bilbo Handian ere, EH Bildu funtsezkoa izango delako politika horiek egin ahal izateko eta beste batzuek dekretuz ez gobernatzeko”.

Ilardiaren iritziz, “Bilbok eta inguruak izan duten garapenaz haratago oraindik badaude irtenbidea behar duten gabezia asko eta, beraz, asko dago egiteko bertakoen bizi kalitatea hobetu eta bermatzeko”. Horri dagokionez gogora ekarri du “Bilboko langabezia tasa Bizkaikoa baino bi puntu altuagoa” dela eta “inguruko udalerri batzuetan bost puntu handiagoa” dela, “%18ra iristeraino”.

Hori horrela, EH Bilduren ahaldungai nagusiak argi du “denon interesei erantzuten dieten politikak aplikatu behar” direla, eta horren ildotik koalizioaren apustua berretsi du “lanpostu duinen alde, dibertsifikatutako ekonomia baten alde eta, batez ere, industria garatuaren alde”. Izan ere, “gure erreferentzia Europako herri aurreratuenak dira jendearen bizi kalitatea hobetzeko, eta argi daukagu hori Bilbo Handian ere posible dela EH Bildu indartsu batekin”.

ALBISTEAK

EH Bilduk eta Elkarrekin Bizkaiak Batzar Nagusietan politika industrialari buruzko batzorde berezi bat sortzea proposatu dute

2019-10-03 12:09:00

Azterketarako batzorde honen egitekoa Aldundiari Bizkaiko politika industrialaren inguruko gomendioak idaztea izango litzateke