Bizkaia

Bizkaian dauden gabeziei irtenbidea bilatzea izango da EH Bilduren helburua

Batzarkide talde berriak akreditazioak aurkeztu ditu gaur Bizkaiko Batzar Nagusietan

| 2019-06-10 13:30:00

Bizkaiko EH Bilduko batzarkide talde berriak gaur goizean aurkeztu ditu akreditazioak Batzar Nagusietan.
Bea Ilardia ahaldun nagusia izateko hautagaiak batzarkide talde berriaren helburua zein izango den azaldu du.
“Gaur goizean EH Bilduko kideak Bizkaiko Batzar Nagusietan akreditatu gara. Era horretara azken hilabeteetan planteatu ditugun helburuetan beste urrats bat eman dugu.
EH Bildun argi daukagu Bizkaian gabezia larriak daudela eta horiei soluzio bat eman behar zaiela. Eta soluzio horiek instituzioetatik ere heldu behar dira. Jendeari bizitza duina bermatzeaz ari gara. Kalitatezko enplegu duinaz ari gara eta eskualdeen arteko oreka bermatzeaz ari gara, zerbitzu hobeak eta baliabide gehiago bideratuz. Horretarako prest gaude. Horretarako programa eta proiektua daukagu”
, adierazi du Ilardiak.

Batzarkide berrien zerrenda:
Bea Ilardia Olangua
Arantza Urkaregi Etxepare
Iratxe Arriola Alzola
Izaskun Duque Santacoloma
Asier Vega Isasi
Zigor Isuskiza Arana
Raul Mendez Urigoitia
Iker Rahona Garay
Meritxell Elgezabal Intxaurraga
Onintze Oleaga Soleaga

EH Bildu bozketan igo da Bizkaian eta bigarren indarra izaten jarraitzen du

Bea Ilardia: Bizkaia hobetzera gentozela esan genuen eta helburu horrekin lan egingo dugu hurrengo lau urteotan

| 2019-05-27 01:20:00

Bizkaiko koordinatzaile nagusia den Asier Vegak Bilbon udal eta foru hauteskundeetan emandako emaitzen irakurketa egin du. Vegarentzat "Parte hartzearen gorakada eman den kontestuan EH Bilduk zuen erronkari aurre egin dio. Bai Bizkaian baita Bilbon ere bozka kopuruan gora egin dugu. 120.000 bozka baino gehiago lortu dugu gure gehiengo historikora hurbilduz eta 29 herrietan indar bozkatuena izanik. Barrutien banaketak ez digu mesede egin eta batzarkide bat galdu dugu. EAJ zoriondu dugu baina argi geratu da bizkaitarrek oposizioko lehen indarra izateko hautatu gaituzteka. Bilbon bozka kopuruan gora argi egin dugu bosgarren zinegotzia lortzeko 400 bozketara geratuz.

Bea Ilardia: Bizkaia hobetzera gentozela esan genuen eta hurrengo lau urteetan helburu horrekin lan egingo dugu

Bizkaiko Batzar Nagusietarako EH Bilduren zerrendaburua den Bea Ilardiak bere hitzartzean nabarmendu du, koalizioa Bizkaia hobetzera zetorrela eta hurrengo lau urteetan helburu horrekin lan egingo duela. "Bozka kopurua ikusita argi dago ideia horretara pertsona gehiago erakarri ditugula. Bigarren indarra izaten jarraitzen dugu eta EH Bilduk goranzko joera mantentzen du. Eskerrak eman nahi nizkioke kanpainan parte hartu duten pertsona guztiei eta bere babesa eman digutenei" amaitu du.

ALBISTEAK

EH Bilduk eta Elkarrekin Bizkaiak Batzar Nagusietan politika industrialari buruzko batzorde berezi bat sortzea proposatu dute

2019-10-03 12:09:00

Azterketarako batzorde honen egitekoa Aldundiari Bizkaiko politika industrialaren inguruko gomendioak idaztea izango litzateke