Bizkaia

Zaintza aferetan Guraso Alienazioaren Sindromea ez erabiltzeko neurriak adostu dituzte Batzar Nagusiak, EH Bilduren proposamenez

EH Bilduren proposamena, Gobernu taldearekin eta Elkarrekin Bizkaiarekin adostua izan dena, alderdi guztien babesa jaso du

| 2020-01-22 11:55:00

Bizkaiko Batzar Nagusietan EH Bilduren proposamena onartu du eta kustodia aferetan Guraso Alienazioaren Sindromea ez erabiltzeko neurriak adostu dira.

Bea Ilardia EH Bilduren bozeramaileak azpimarratu duenez, “gure helburua da Aldundiak zaintzarik ez kentzea amaren ustezko instrumentalizazio batean oinarrituz. Gaur adostutako neurriak bide horretan doaz eta hori oso positiboa da, kontuan izanda arazoak daukan garrantzia”.

Adostutakoaren arabera, haur-zerbitzuko profesionalen lana indartu eta haurren sexu-abusuaren eta indarkeria matxistaren arloko etengabeko prestakuntza eskainiko da, gurasoen arteko banaketan, BALORA tresnan agertzen den instrumentalizazio itemaren ondorioak aztertuko dira eta, azkenik, haurren sexu-abusuaren arloan eskaintzen den erantzun-sistemari buruzko hausnarketa bat egitea adostu da.

EH Bilduren proposamena, Gobernuarekin eta Elkarrekin Bizkaiarekin adostua izan dena, talde guztien babesa jaso du.

Umeen Zerbitzuan eta Indarkeria Matxistaren Behatokian hobekuntzak egitea proposatuko du EH Bilduk

Helburu horrekin, hurrenez hurren, mozioa eta Arauz Besteko Proposamena aurkeztuko ditu asteazkeneko Batzar Nagusien Osoko Bilkuran

| 2020-01-21 11:44:00

EH Bilduk bi proposamen zehatz egingo ditu urtarrileko Batzar Nagusien Osoko Bilkuran. Horien helburua da Aldundiaren Umeen Zerbitzua eta Indarkeria Matxistaren Behatokiaren zerbitzua hobetzea.

Alde batetik, Aldundiaren Umeen Zerbitzuak adingabekoen manipulazioan eta instrumentalizioan oinarrituz zaintzarik ez kentzea bilatzen da. Bide horretan, eta lehen urrats bezala, EH Bilduk proposatu du langileei zuzendutako etengabeko prestakuntza espezifikoa eskaintzea, bai indarkeria matxistaren arloan eta umeen sexu abusuan. Jaurlaritzari, berriz, Emakunde eta gaian adituak diren eragileekin batera, BALORA programan dagoen “instrumentalizazioa gurasoen arteko gatazketan” delako itema berraztertzea.

Beste alde batetik, Indarkeria Matxistaren Behatokia hobetzeko proposamen zehatza egingo du EH Bilduk. Zerbitzuaren erabiltzaileen profila azkeneko urteetan izandako bilakaeraren aurrean (Larrialdi Harreraren erabiltzaileen %67 eta Laguntza Psikologikoan %24 atzerritarra da) zerbitzuaren pleguen eskakizun linguistikoeta euskara, gaztelera, ingelesa, frantsesa, arabiarra eta zeinuen hizkuntza jaso ditzan.

Horretaz gain, emakumeen aurkako indarkeria kasuen bolumenari eta ezaugarriei buruzko datuak erregistratzeko sistema homogeneoa ezar dezala, baliabideak egokitzeko beharra aztertu ahal izateko.

ALBISTEAK

Aldundiak adinekoen egoitzetan hildakoen kopurua ezkutatzen duela salatu du EH Bilduk

2020-04-02 12:41:00

Beste lurralde batzuetan informazio hori ematen den bitartean, Bizkaian ez dago datu ofizialik