Bizkaia

Nazioarteko Ekintzailetza Zentroan kudetzailerik ez aurkeztea proiektua abian jartzeko moduaren ondorio zuzena da, EH Bilduren ustez

Proiektuak sakoneko hausnarketa behar duela adierazi du Arantza Urkaregi batzarkideak

| 2020-01-25 10:34:00

Aldundiak Nazioarteko Ekintzailetza Zentroaren kudeaketarako inolako eskaintzarik ez jasotzea kezkagarria da eta proiektua abian jartzeko moduaren ondorio zuzena da, EH Bilduren ustez.

Arantza Urkaregi batzarkideak adierazi duenez, “planteatu den kudeaketa eredua oso kezkagarria da. Aldundia itsu-itsuan joan da kanpoko elitezko kudeatzaile baten bila. Bertako baliabideen artean aukera bilatu beharrean”.

Horretaz gain, zentroa kudeatzeko baldintza oso gogorrak jarri zirela aipatu du Urkaregik. “Urrian Ekonomia Sustapenerako diputatuari esan genion jarritako baldintzekin elite-elitezko kudeatzaile baten bila ari zirela eta hemengo enpresei ateak guztiz ixten zitzaizkiela. Denborak arrazoia eman digu”.

Izan ere, EH Bilduren ustez, proiektua teilatutik hasi du Aldundiak. “Kudeatzailearen bila hasi dira proiektuaren helburuak ondo finkatu gabe. Proiektu honek sakoneko hausnarketa bat behar du”, azpimarratu du batzarkideak.

Ainara Basurko Ekonomia Sustatzeko diputatuaren batzorderatzea

Egoera honen aurrean, EH Bilduk Ainara Basurko diputatuaren batzorderatzea eskatu du. EH Bilduk argitu nahi du nola baloratzen duen Aldundiak inolako eskaintzarik jaso ez izana, zeintzuk izango diren orain emango dituen urratsak eta zein izango den ekintzailetza zentroa abian jartzeko epe berria.

Errenta irregularen inguruko foru araua ezer gutxi aldatzen duela salatu du EH Bilduk

Dekretuaren bidez ezin zutena egin orain Foru Arauaren bidez egin nahi dutela salatu du Arantza Urkaregi batzarkideak

| 2020-01-23 14:15:00

Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak adierazi du errenta irregularrei eragiten dion foru arauak egoera ezer gutxi aldatzen duela adierazi du.

EH Bilduk eskatutako Jose Maria Iruarrizaga Ogasun diputatuaren agerraldiaren ondoren, Urkaregik aipatu du “edukia berbera dela. Aurkeztutako aldaketekin egin duten gauza bakarra da errenta irregularrak beste modu batera definitzea. Lehen errenta irregularrak zirenak orain erregimen berezi bezala definitzen dituzte. 300.000 euroko muga kentzeari eta inbertsio-funtsen bitartez lortutako etekinei dagozkien artikuluak kendu dituzte eta Foru Arauaren artikulu bezala aurkeztudituzte”.

Urkaregik azpimarratu duenez, “berriz ere gehien daukatenei mesede egiten dien neurri fiskal atzerakoi bat planteatzen dute. Eta, berriz ere, PSEk EAJk proposatutako neurri atzerakoi bat onartzen du, zerga-sistema progresibo baten alde egin beharrean”.

Horretaz gain, EH Bilduko batzarkideak gogoratu du ekintzailetza eta ehun enpresariala erakartzeko bidea ez dela inbertsio-funtsen alde egitea. “Inbertsio-funtsen helburua diru gehien ateratzea da eta hori lortzean alde egitea. Orain dela gutxi Euskaltelekin argi ikusi dugu zein den inbertsio-funts hauen portaera”.

ALBISTEAK

Aldundiak adinekoen egoitzetan hildakoen kopurua ezkutatzen duela salatu du EH Bilduk

2020-04-02 12:41:00

Beste lurralde batzuetan informazio hori ematen den bitartean, Bizkaian ez dago datu ofizialik