Bizkaia

EH Bildu bozketan igo da Bizkaian eta bigarren indarra izaten jarraitzen du

Bea Ilardia: Bizkaia hobetzera gentozela esan genuen eta helburu horrekin lan egingo dugu hurrengo lau urteotan

| 2019-05-27 01:20:00

Bizkaiko koordinatzaile nagusia den Asier Vegak Bilbon udal eta foru hauteskundeetan emandako emaitzen irakurketa egin du. Vegarentzat "Parte hartzearen gorakada eman den kontestuan EH Bilduk zuen erronkari aurre egin dio. Bai Bizkaian baita Bilbon ere bozka kopuruan gora egin dugu. 120.000 bozka baino gehiago lortu dugu gure gehiengo historikora hurbilduz eta 29 herrietan indar bozkatuena izanik. Barrutien banaketak ez digu mesede egin eta batzarkide bat galdu dugu. EAJ zoriondu dugu baina argi geratu da bizkaitarrek oposizioko lehen indarra izateko hautatu gaituzteka. Bilbon bozka kopuruan gora argi egin dugu bosgarren zinegotzia lortzeko 400 bozketara geratuz.

Bea Ilardia: Bizkaia hobetzera gentozela esan genuen eta hurrengo lau urteetan helburu horrekin lan egingo dugu

Bizkaiko Batzar Nagusietarako EH Bilduren zerrendaburua den Bea Ilardiak bere hitzartzean nabarmendu du, koalizioa Bizkaia hobetzera zetorrela eta hurrengo lau urteetan helburu horrekin lan egingo duela. "Bozka kopurua ikusita argi dago ideia horretara pertsona gehiago erakarri ditugula. Bigarren indarra izaten jarraitzen dugu eta EH Bilduk goranzko joera mantentzen du. Eskerrak eman nahi nizkioke kanpainan parte hartu duten pertsona guztiei eta bere babesa eman digutenei" amaitu du.

Ilardia: “EH Bilduren Bizkaian enplegua kalitatezkoa da, gazteek etorkizuna dute eta nagusiak babestuta daude”

Jone Goirizelaiak azpimarratu du bere hautagaitza osatzen duten kideen sustraiak Bilboko auzoetan daudela. “Jendearekin eta jendearentzat lan egiten dugun pertsonak gara”.

| 2019-05-24 19:50:00

EH Bilduk amaitutzat eman du hauteskunde kanpaina Bizkaian Bilboko Plaza Barrian Jone Goirizelaia alkategaia eta Bea Ilardia ahaldungai nagusia protagonista izan dituen ekitaldi batekin. Ilardiak aukera baliatu du koalizioak proposatzen duen Bizkaia nolakoa den azaltzeko, “guk nahi dugun Bizkaia argazki polit batetik baino askoz harago” doalako, zehaztu duenez. “EH Bilduren Bizkaian enplegua kalitatezkoa da eta posiblea da lanpostu batekin hile amaierara iristea, gazteak ez daude lan prekarioak egitera behartuta eta bizitza proiektu bat garatu dezakete, gure nagusiak, gure gurasoak, gure amamak babestuta eta ondo zainduta daude… Hori da guk proposatzen dugun Bizkaia justu eta solidarioa”.

Jone Goirizelaiak, bere aldetik, ziurtatu du bere ekipoak gogor lan egingo duela Udaletxean bilbotarren arazoak konpontzeko, eta bera buru duen hautagaitza osatzen duten gizon-emakume guztien konpromisoa goraipatu du. Izan ere, “Bilboko auzo guztietan ditugu gure sustraiak, kaleko, auzoetako jendea gara eta jendearekin eta jendearentzat lan egiten dugu”.

ALBISTEAK

Aldundiak EPOAren Batzar Nagusia babesteak interes ekonomiko argi bat daukala salatu du EH Bilduk

2019-09-17 12:05:00

Ekimen horretako Ortzadar LGTB Elkarteari emandako diru-laguntza Turismo eta Bizkaiaren Sustapenerako sailaren bitartez eman da