Bizkaia

Aldundiak EPOAren Batzar Nagusia babesteak interes ekonomiko argi bat daukala salatu du EH Bilduk

Ekimen horretako Ortzadar LGTB Elkarteari emandako diru-laguntza Turismo eta Bizkaiaren Sustapenerako sailaren bitartez eman da

| 2019-09-17 12:05:00

EPOAk (European Pride Organisers Association) Bilbon egingo duen Batzar Nagusiaren harira EH Bilduk Aldundiari galdetu dio zer nolako laguntza bideratu duen.

Aldundiak argitu duen bezala, ekimen hori aurrera eramateko 70.000 euroko diru-laguntza eman dio Ortzadar LGTB Elkartea-ri, Turismoa eta Bizkaiaren Sustapenari dagokion partida ekonomikoaren bitartez.

Emandako diru-laguntza nondik atera den ikusita, argi dago zein den Bizkaiko Aldundiaren helburua ekimen horiekin: LGTB+ kolektiboaren eskubideak defendatu beharrean, haien aldarrikapenak helburu merkantilista batekin erabiltzen dituzte”, salatu du Izaskun Duque EH Bilduko batzarkideak.

Izan ere, Bizkaiko Aldundiak Ekonomia Sustatzeko Sailetik bideratu du ekimen hori babesteko diru-laguntza bakarra. “Gizarte Ekintza saila izan beharko litzateke LGTB+ kolektiboaren interesak defendatu beharko lituzkeena eta, hala ere, ez du euro bat bera ere jarri”, azpimarratu du Duquek.

Mobilizazioekin bat

Egoera horren aurrean, EH Bilduk adierazi du larunbaterako deitutako mobilizazioetan parte hartuko duela.

Harro plataformak egindako deialdiarekin bat egiten du EH Bilduk eta LGTB kolektiboaren eskubideen defentsan eta merkantilizazioaren aurkako mobilizazioetan parte hartuko du.

EH Bilduk ez du parte hartu Bizkaiko Batzar Nagusietako batzordeen mahaien eraketan EAJk eta PSEk presidentzia guztiak hartu dituztela salatzeko

| 2019-07-22 11:40:00

EAJ eta PSEk Batzar Nagusietako batzordeetako mahaien eraketan kargu guztiak hartu dituzte gaur goizean ospatu diren batzordeetan. Honela oposizioari batzorde horietan kudeaketa aukera guztiak ukatu zaizkio. Diputatuen fiskalizazio eta kontrolerako tresna EAJ-PSEren eskuetan geratu da botere zirkulua itxiz.

Duela lau urte bi alderdi hauek inposaketa hau apaindu nahi izan zuten EH Bilduko kideei idazkaritzetarako bozkatuz aldebakarreko erabaki baten bitartez, inolako aurre akordio eta elkarrizketarik gabe. Kasu honetan EAJ eta PSEk ez dute ezta keinu hori ere egin Bizkaiko pluraltasun eta aniztasun politikoa bermatzeari uko egin diote. Horrez gain EH Bilduk salatu nahi izan du batzorde batzuetako mahaiak gizonekin bakarrik osatu direla, berdintasun parametroak bete Gabe geratu direlarik, are gehiago kontutan hartuta Batzar Nagusiek berdintasun plana daukatela jakinda.

“Aurreko astean EAJ eta PSEri aurreratu genien bezala, batzordeen presidentzietako banaketa modu proportzionalean egitea zen EH Bilduren proposamena. Gure jarrera irekia izan da edozein elkarrizketa eta gaiaren inguruko edozein trukaketa egiteko, baina,gobernuan dauden alderdiek, alegia EAJk eta PSEk kargu guztiak, arrabola erabiliz, euren artean banatzea erabaki dute eta gu ez gaude ados horrekin. Gure lanetako bat aldundiaren gobernuaren jarduna kontrolatzea da eta nekez kontrolatu daiteke batzordeetatik, baldin eta mahaiko kargu guztiak partidu horien eskuetan baldin badaude. Arraro egiten zaigu hau gertatzea Bizkaian; Gipuzkoa, Araba eta Nafarroan batzordeak modu proportzionalean banatzen direnean. Harriduraz ikusten dugu egoera hau eta ez gaude prest horrelako jarrerak onartzeko. EH Bildu lurralde honetako bigarren indarra da eta Bizkaiko aniztasuna ez dela bermatzen. Oposizioko taldeak baztertuz legegintzaldiari hasiera eskasa ematen diozue. Zentzu horretan EH Bilduk ez du parte hartu bozketetan” adierazi du Bea Ilardia batzarkide taldeko bozeramaileak.

ALBISTEAK

EH Bilduk eta Elkarrekin Bizkaiak Batzar Nagusietan politika industrialari buruzko batzorde berezi bat sortzea proposatu dute

2019-10-03 12:09:00

Azterketarako batzorde honen egitekoa Aldundiari Bizkaiko politika industrialaren inguruko gomendioak idaztea izango litzateke