Bizkaia

Bideguren: “Larrialdi klimatikoari aurrean neurriak proposatzeko gaitasuna daukala erakusten du EH Bilduk dagoen lekuan”

Idurre Bideguren Kongresurako Bizkaiko hautagaiak neurri zehatzen beharra azpimarratu du

| 2019-11-05 14:28:00

Idurre Bideguren Kongresurako Bizkaiko hautagaiak larrialdi klimatikoaren aurrean neurri zehatzak hartzea eskatu du. Adierazpenak Bilboko Maria Diaz de Haro kalean egin ditu. Hiriko aire kalitate txarrena daukan kalean, hain zuzen ere.

Bidegurenen iritziz, “denak argi daukate larrialdi klimatikoa errealitate bat dela, baina oso ezberdina da hori eta proposamen errealak egitea”. Hori dela eta, gogoratu du “EH Bilduk ordezkaritza sendo bat daukan lekuetan larrialdi klimatikoari aurre egiteko neurriak proposatu dituela. Gaitasuna erakutsi dugu”.

Bizkaiko hautagaiaren ustez, “Madrilen ere garrantzitsua da talde sendo bat izatea sistema jasangarri baten alde egiteko eta fokoa jartzeko gehien kutsatzen duten enpresen gainean. Ez da ahaztu behar Euskal Herriko enpresa kutsakorretariko batzuk Bizkaian daudela”.

Bideguren: “Espainiako Estatutik datozen injustiziei erantzuteko, ahots indartsua behar dugu euskal emakumeok Madrilen”

Bizkaiko hautagaiak agerraldia egin du Bilbon EH Bilduko hainbat emakumerekin batera

| 2019-11-04 14:24:00

Gaur Idurre Bideguren Kongresurako Bizkaiko hautagaiak EH Bilduko beste hainbat emakumerekin batera agerraldia egin du Bilboko Areatzan. Beran asteburuko Emakume Jardunaldi Feministak “une historiko” bat bezala definitu eta Madrilen ahots indartsu bat izatearen garrantzia azpimarratu du.

“Argi esan nahi dut justiziarik ez datorrela Espainiako Estatutik euskal emakumeontzat. Justizia deitzen diote injustiziari. Iruñeko bortxaketaren aurrean izan zen epai iraingarria da horren adibide nagusiena. Euskal emakume feministok ordezkatuko gaituen ahots indartsua behar dugu Madrilen, injustizien aurrean, justizia aldarrikatuko duena; inboluzioaren aurrean, demokrazia eskatuko duena; askatasuna, errepresio politikoaren aurrean; duintasuna, murrizketa sozialen eta ekonomikoen aurrean”, adierazi du Bidegurenek.

Horretaz gain, elkarlanaren garrantzia azpimarratu du Bidegurenek. “Madrilen elkarrekin aritu behar gara indar politiko aurrerakoiak eta subiranistak, entzun gaitzaten, Euskal Herriko herritar ororen eskubide guztiak defendatzeko. Mugimendu feministak egindako enplazamenduak jaso eta hemen ere politika feministak landu ahal izateko, eta horien bitartez bizitza duinak eta biolentziarik gabekoak bermatu ahal izateko, Euskal Herria libre eta justu batean”.

ALBISTEAK

Konformismoan oinarritutako aurrekontuei Osoko Zuzenketa aurkeztu die EH Bilduk

2019-12-02 11:52:00

Aberastasunaren bidezko banaketa, kalitatezko enplegua bultzatzea eta klima larrialdiaren aurrean neurriak hartzea izango dira EH Bilduk egindako proposamenaren ardatzak