Bizkaia

BBK Banku Fundazioaren berriztapenean gardentasuna eta aniztasuna bermatzea eskatu du EH Bilduk

BBK Fundazioaren izendapenak egiteko araudia onartu baino lehen egin da eskaera

| 2019-06-20 13:00:00

BBK Banku Fundazioaren berriztapenaren aurrean, EH Bilduk gardentasuna eta aniztasuna bermatzea eskatu du.

“EH Bilduren ustez, BBK Fundazioaren berriztapen horretan ezinbesteko elementuak dira. Alde batetik, gardentasuna patronoak aukeratzeko orduan eta, bestetik, Bizkaian dagoen aniztasuna bermatzea”, adierazi Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak.

Esaterako, BBK Fundazioak, Eudelen bitartez, elkarlanean aritzen den udalei gonbidapena luzatuko diela. EH Bilduren ustez, gonbite hori Bizkaiko udal guztietara zabaldu beharko litzateke eta, horretaz gain, Batzar Nagusietara ere. “Bizkaiko legebiltzarra diren Batzar Nagusiei proposamenik egiten ez uztea ez da ulergarria”, azpimarratu du Urkaregik.

EH Bilduk, gainera, fundazioaren baitan Bizkaian dagoen aniztasuna bermatzea ezinbestekoa dela adierazi du.

“Patronoen izendapenaren inguruko adostasunik zabalena lortu behar da, inor baztertu gabe. Horrek ez du esan nahi ordezkariak alderdi politiko ezberdinekoak izan behar direnik, baizik eta patronoak izango diren eragile politiko ezberdinen adostasun ahalik eta handiena bildu behar dute”, esan du Urkaregik.

Bizkaian dauden gabeziei irtenbidea bilatzea izango da EH Bilduren helburua

Batzarkide talde berriak akreditazioak aurkeztu ditu gaur Bizkaiko Batzar Nagusietan

| 2019-06-10 13:30:00

Bizkaiko EH Bilduko batzarkide talde berriak gaur goizean aurkeztu ditu akreditazioak Batzar Nagusietan.
Bea Ilardia ahaldun nagusia izateko hautagaiak batzarkide talde berriaren helburua zein izango den azaldu du.
“Gaur goizean EH Bilduko kideak Bizkaiko Batzar Nagusietan akreditatu gara. Era horretara azken hilabeteetan planteatu ditugun helburuetan beste urrats bat eman dugu.
EH Bildun argi daukagu Bizkaian gabezia larriak daudela eta horiei soluzio bat eman behar zaiela. Eta soluzio horiek instituzioetatik ere heldu behar dira. Jendeari bizitza duina bermatzeaz ari gara. Kalitatezko enplegu duinaz ari gara eta eskualdeen arteko oreka bermatzeaz ari gara, zerbitzu hobeak eta baliabide gehiago bideratuz. Horretarako prest gaude. Horretarako programa eta proiektua daukagu”
, adierazi du Ilardiak.

Batzarkide berrien zerrenda:
Bea Ilardia Olangua
Arantza Urkaregi Etxepare
Iratxe Arriola Alzola
Izaskun Duque Santacoloma
Asier Vega Isasi
Zigor Isuskiza Arana
Raul Mendez Urigoitia
Iker Rahona Garay
Meritxell Elgezabal Intxaurraga