Bizkaia

Jatorriz EH Bildu eta Podemosena den ekimen baten bitartez 2019an Bizkairako txartel bakarraren bideragarritasuna eta kostua aztertuko da

| 2019-03-20 15:00:00

Bizkaiko Batzar Nagusiek aho batez onartu dute txartel bakarraren inguruko erdibideko proposamen bat. Ondorioz 2018-2028 Bizkaiko Garraio Publikoaren Plan Estrategikoaren baitan, 2019an zehar  Txartel Bakarraren  eskumena, bideragarritasuna eta proposamenaren kostuaren inguruko atal berezi bat ezarriko da. "Aurkeztu dugun proposamenean Txartel Bakarra plataformak mahai gainean jarri duena islatzen dela uste dugu. EH Bildurentzat gai hau funtsezkoa da Bizkaiko mugikortasuna hobetzeko” aipatu du Zigor Isuskiza batzarkideak . EH Bildu eta Podemos taldeek hasiera batean aurkeztu zuten arauz besteko proposamenari EAJ eta PSEren ardibidekoa gehitu zaio.

Ondorioz onartutako atalak parámetro hauek izango ditu:
• Garraiobide guztien artean doako aldaketa egin ahal izatea.
• Tarifak integratzea. Enpresa operatzaile guztiek tarifa berdinak izatea.
• Progresibitatea. Modelo guztiak aztertzea.
• Txartelen prezioak erabiltzaileen errentara egokitzea.
• Bizkaiko garraiobide guztietan erabili ahal izatea.
• Egungo garraio publikoaren sarearen hobekuntzan eta mantenuan oinarritua.

Atal hau egiteko Bizkaiko garraio publikoaren erabiltzaileak eta erabiltzen ez dutenak, lurraldeko garraio publikoaren baitan talde garrantzitsuak, garraioan adituak, teknikariak eta abar kontutan hartuko dira.

🚃🚂🚇 #TxartelBakarra #BilleteUnico "Creemos que en la proposición se refleja lo que la plataforma @txartelbakarra pone sobre la mesa. Para @ehbildu esta cuestión es estratágica para la mejora de la movilidad en Bizkaia" @IsuskizaZigor pic.twitter.com/HtcegPrwzk

— EH Bildu Bizkaia (@ehbildubizkaia) 20 de marzo de 2019

Bizkaiko Batzar Nagusietarako hautagaitzaren aurkezpena egin da goizean Santurtzin

| 2019-03-16 11:56:00

BIZKAIKO BATZAR NAGUSIETARAKO ZERRENDAKIDEAK
(Lehen 16 postuak)

BUSTURIA-URIBE
1.- Iratxe Arriola Alzola
Zuzenbide ekonomikoan lizentziatua. EAko alkatea
2.- Asier Vega Isasi.
Ingurugiro-Kimikako Goi-Mailako teknikaria eta Uraren Kudeaketa Integralean aditua. Bizkaiko Batzarkidea. EH Bilduren Bizkaiko koordinatzaile politikoa.
3.- Onintze Oleaga Soleaga.
Zuzenbidean lizentziatua. Abokatua eta administratzaile konkurtsala. Durangaldea Arratia Hego-Uribeko udalgintza arduraduna. Batzarkidea
4.- Endika Montes Uña.
Laneko harremanetan diplomatua. Laneko arriskuen prebentzioan masterra.PRL teknikaria.

DURANGALDEA-ARRATIA
1.- Bea Ilardia Olangua
Zuzenbidean lizentziatua. Abokatua. Galdakaoko zinegotzia.
2.- Zigor Isuskiza Arana.
Nekazaritza ingeniaría. Batzarkidea eta Bizkaiko arduradun instituzionala.
3.- Meritxell Elgezabal Intxaurraga
Arte Ederretan lizentziatuta. Publizitate Agentzia bateko diseinatzaile grafikoa. Batzarkidea.
4.-Urko Lopez Odriozola
Ekonomia eta enpresa zientzietan doktorea. Irakasle eta ikerlaria

BILBO
1.- Arantza Urkaregi Etxepare
Matematika Doktorea, Estatistika arloan. Batzarkidea
2.- Raul Mendez Urigoitia
Marketing Teknikari Espezialista. Marketing teknikaria Bilboko Metroan.
3.- Sandra Llano Iparragirre
Lan harremanak ikasten eta Alternatiban liberatuta Bizkairako
4.- Rakel Goñi Lácar
Komunikazioan lizentziatua. Bizkaiko Batzar Nagusietan EH Bilduren komunikazio arduraduna eta talde idazkaria.

EZKERRALDEA-ENKARTERRIAK
1.- Izaskun Duque Santacoloma
Gizarte langilea eta emakumeen kontrako indarkerian esku hartze graduondoa. Ezkerraldea, Meatzaldea, Enkarterrin udalgintza arduraduna Zinegotzia Portugaleten.
2.- Iker Rahona Garay
Zientzia politikoetan eta kazetaritzan lizentziatua. Goi teknikaria laneko arriskuen prebentzioan. Zinegotzi eta Bozeramailea Barakaldon.
3.-Leire Sainz-Ezkerra Etxegarai
UBI ikasketak. Telemarketing gainbegiralea.
4.-Josean Lozano Murga
Zuzenbidean lizentziatua. Abokatua

ALBISTEAK

EH Bilduk eta Elkarrekin Bizkaiak Batzar Nagusietan politika industrialari buruzko batzorde berezi bat sortzea proposatu dute