Bizkaia

EAEn praktika egokien aldeko eta korrupzioaren kontrako erakundea sortzea ezinbestekoa da

| 2019-03-27 19:00:00

EH Bilduk mozioa aurkeztu du gaur Bizkaiko Batzar Nagusietako osokoan jardunbide egokien aldeko eta ustelkeriaren kontrako bulegoa sortzeko lege-proposamenari dagokionez, Arbitraje Batzordeari aurkeztutako eskumen arazoaren inguruan. Eusko Legebiltzarrean aurkeztutako lege-proposamen honi buruz hiru lurraldeetako Foru Al-dundiek eskumen arazoak aurkeztu zizkioten Arbitraje Batzordeari. Ondorioz Eusko legebiltzarreko Mahaiak erabaki zuen lege-proposamenaren tramitazioa etetea. Ondo-ren lbone Bengoetxea ahaldunak adierazi zuen “Aldundia ez dagoela jardunbide egokien aldeko eta ustelkeriaren kontrako bulegoa sortzearen kontra, baina eskumen arazoak direla eta ezin dutela onartu termino horietan”.

EH Bilduren ustez jardunbide egokien aldeko eta ustelkeriaren kontrako Euskadiko Au-tonomi Erkidego mailako erakunde bat beharrezkoa da. Erakunde horrek erakundeen arteko koordinazioa eta kolaborazioa bermatuko luke. Hori dela eta EH Bilduk gaur proposatu du legebiltzarrari eskatzea eskumen arazoaren ondorioz erabakitako lege- proposamenaren izapidetzaren etetea altxatzea. PSE, PP eta EAJk contra bozkatu dute Onintze Oleaga batzarkideak galdera argia plazaratu duen arren “Prest zaudete ustel-keria eta praktika txarrekin bukatzeko eta beraiekin bukatzeko pausu eta neurri eraginkorrak ez oztopatzeko?”.

“Baliabideak badaude baina ez dira nahikoak administrazioan ematen diren praktika txar eta korrupzioarekin amaitzeko. Aurrera pausu bat eman behar dugu Legebiltzarrean praktika hauekin amaitzeko neurriak onartzeko.

Jatorriz EH Bildu eta Podemosena den ekimen baten bitartez 2019an Bizkairako txartel bakarraren bideragarritasuna eta kostua aztertuko da

| 2019-03-20 15:00:00

Bizkaiko Batzar Nagusiek aho batez onartu dute txartel bakarraren inguruko erdibideko proposamen bat. Ondorioz 2018-2028 Bizkaiko Garraio Publikoaren Plan Estrategikoaren baitan, 2019an zehar  Txartel Bakarraren  eskumena, bideragarritasuna eta proposamenaren kostuaren inguruko atal berezi bat ezarriko da. "Aurkeztu dugun proposamenean Txartel Bakarra plataformak mahai gainean jarri duena islatzen dela uste dugu. EH Bildurentzat gai hau funtsezkoa da Bizkaiko mugikortasuna hobetzeko” aipatu du Zigor Isuskiza batzarkideak . EH Bildu eta Podemos taldeek hasiera batean aurkeztu zuten arauz besteko proposamenari EAJ eta PSEren ardibidekoa gehitu zaio.

Ondorioz onartutako atalak parámetro hauek izango ditu:
• Garraiobide guztien artean doako aldaketa egin ahal izatea.
• Tarifak integratzea. Enpresa operatzaile guztiek tarifa berdinak izatea.
• Progresibitatea. Modelo guztiak aztertzea.
• Txartelen prezioak erabiltzaileen errentara egokitzea.
• Bizkaiko garraiobide guztietan erabili ahal izatea.
• Egungo garraio publikoaren sarearen hobekuntzan eta mantenuan oinarritua.

Atal hau egiteko Bizkaiko garraio publikoaren erabiltzaileak eta erabiltzen ez dutenak, lurraldeko garraio publikoaren baitan talde garrantzitsuak, garraioan adituak, teknikariak eta abar kontutan hartuko dira.

🚃🚂🚇 #TxartelBakarra #BilleteUnico "Creemos que en la proposición se refleja lo que la plataforma @txartelbakarra pone sobre la mesa. Para @ehbildu esta cuestión es estratágica para la mejora de la movilidad en Bizkaia" @IsuskizaZigor pic.twitter.com/HtcegPrwzk

— EH Bildu Bizkaia (@ehbildubizkaia) 20 de marzo de 2019

ALBISTEAK

EH Bilduk babesa adierazi die kaleratze arriskuan dauden ABB-ko langileei