Bizkaia

Inbertsio funtsek adinekoentzako egoitzekin negozioa egitearen arriskua salatu du EH Bilduk

EH Bilduk bi galdera aurkeztu ditu inbertsio funts batek adinekoentzako lau egoitza erosi ondoren

| 2020-02-05 13:54:00

Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak galdera bi bideratu dizkio Aldundiari inbertsio funtsek Bizkaiko adinekoentzako lau egoitza erosi ondoren eta gehiago erosteko nahia erabaki ondoren.

Urkaregik adierazi du “oso larria da foru titularitatea daukan egoitza baten kudeaketa bere oinarrian inbertsio funtsa daukan enpresa baten esku uztea. Inbertsio funtsaren helburua da diru gehien egitea pertsona nagusien kontura eta hori ezin da onartu”.

EH Bilduko batzarkideak gogoratu du Adriano Care Inbertsio funtsak adinekoentzako Bizkaiko lau egoitza erosi dituela eta gehiago erosteko asmoa erakutsi dutela. Egoitza horietako hirutan, Urkaregik azpimarratu duen bezala, plaza kontzertatuak daude eta Otxartagakoan titularitatea Bizkaiko Foru Aldundiarena da nahiz eta kudeaketa pribatua izan.

Nazioarteko Ekintzailetza Zentroan kudetzailerik ez aurkeztea proiektua abian jartzeko moduaren ondorio zuzena da, EH Bilduren ustez

Proiektuak sakoneko hausnarketa behar duela adierazi du Arantza Urkaregi batzarkideak

| 2020-01-25 10:34:00

Aldundiak Nazioarteko Ekintzailetza Zentroaren kudeaketarako inolako eskaintzarik ez jasotzea kezkagarria da eta proiektua abian jartzeko moduaren ondorio zuzena da, EH Bilduren ustez.

Arantza Urkaregi batzarkideak adierazi duenez, “planteatu den kudeaketa eredua oso kezkagarria da. Aldundia itsu-itsuan joan da kanpoko elitezko kudeatzaile baten bila. Bertako baliabideen artean aukera bilatu beharrean”.

Horretaz gain, zentroa kudeatzeko baldintza oso gogorrak jarri zirela aipatu du Urkaregik. “Urrian Ekonomia Sustapenerako diputatuari esan genion jarritako baldintzekin elite-elitezko kudeatzaile baten bila ari zirela eta hemengo enpresei ateak guztiz ixten zitzaizkiela. Denborak arrazoia eman digu”.

Izan ere, EH Bilduren ustez, proiektua teilatutik hasi du Aldundiak. “Kudeatzailearen bila hasi dira proiektuaren helburuak ondo finkatu gabe. Proiektu honek sakoneko hausnarketa bat behar du”, azpimarratu du batzarkideak.

Ainara Basurko Ekonomia Sustatzeko diputatuaren batzorderatzea

Egoera honen aurrean, EH Bilduk Ainara Basurko diputatuaren batzorderatzea eskatu du. EH Bilduk argitu nahi du nola baloratzen duen Aldundiak inolako eskaintzarik jaso ez izana, zeintzuk izango diren orain emango dituen urratsak eta zein izango den ekintzailetza zentroa abian jartzeko epe berria.

ALBISTEAK

Aldundiak 26 milioi euroko finantziazioa kentzea oso larritzat jotzen duten hainbat udalek

2020-05-14 14:48:00

Krisi soziosanitario baten erdian diru iturri nagusia murriztuko zaiela salatu dutela