Bizkaia

EH Bilduk proposatutako planarekin 110 milioi euro berehala lortuko lirateke koronabirusaren ondorioei aurre egiteko

Kopuru horretaz gain, epe ertainean diru gehiago lortzea ahalbidetuko duen plana aurkeztu du EH Bilduk Bizkaiko Batzar Nagusietan

| 2020-05-29 12:55:00

EH Bilduk Bizkaiko Batzar Nagusietan aurkeztutako planak koronabirusaren ondorioei aurre egiteko 110 milioi euro lortzea aurreikusten du. Plan horrek arlo ezberdinetan moldaketak aurreikusten ditu eta urte honetarako Bizkaiko aurrekontuak moldatzeko beharra azpimarratzen du.

“Hurrengo hilabeteak erabakigarriak izango dira Bizkaiaren etorkizunerako. COVID 19-ak ondorio larriak izango ditu gure eguneroko bizitzan eta aurretiaz erantzutea ezinbestekoa izango da.  Hori dela eta, EH Bildu Bizkaiak krisi soziosanitarioak eragindako ondorioei aurre egiteko proposamena aurkeztu du gaur bizkaitarron ongizatea bermatuz eta zerbitzu publikoak indartuz”, adierazi du Bea Ilardia EH Bildu Bizkaiko bozeramaileak.

Gaur aurkeztutako planak aplikatuko balitz, epe motzera lortuko liratekeen baliabideez gain, baliabideak bermatuko lituzke epe ertainera.

“Krisi honetatik irteteko betiko errezetek ez dute baliorik izango, eredu berri bat sustatu beharra dago.Plan horren helburuetariko bat sistema publikoa sendotzea da”, azpimarratu du Ilardiak.

Hemen irakurri dezakegu Larrialdi Plana

Ilardia: “Bizkaia Aurrera planak neurri puntualak eskaintzen ditu. Bizkaiak plan integral bat behar du”

EH Bildu Bizkaiko bozeramaileak gogoratu du plan horrek ez duela zaintza bezalako gaientzat neurririk aurreikusten

| 2020-05-20 12:39:00

Bea Ilardia EH Bildu Bizkaiko bozeramaileak Bizkaiarentzat plan integral baten garrantzia azpimarratu du bizi dugun krisi soziosanitarioari aurre egiteko.

Bizkaiko ahaldun nagusiak egindako agerraldian Ilardiak gogoratu dio aurkeztutako Bizkaia Aurrera plana neurri ekonomiko puntual batzuez osatutako plan bat dela.

“Etxean zaintzan ari diren pertsonak ere ekonomiaren parte dira eta planak ez du inolako aipamenik egiten horretan aritzen diren pertsonei begira. Ez dago neurririk hain garrantzitsua dela erakutsi duen zaintza ereduarentzat. Ez dago ere kontsumo eta elikadura eredua aldatzeko edo mugikortasun ereduaren inguruko hausnarketarik. Plan integral bat lantzeko aukera galdu dugu”, azpimarratu du Ilardiak.

Oposizioaren gutxiestea

Azkenik Ilardiak azpimarratu egin du Aldundiak planaren diseinuan izan duen jarrera. EH Bilduko bozeramaileak gogoratu duen bezala, Aldundiak elkarlanerako deia egin du baina ez da aldi bakar batean ere oposizioarekin bildu krisi soziosanitarioari aurre egiteko neurriez hitz egiteko. “Guri proposamenak eta ekimenak aurkezteko 48 orduko epemuga eman digute eta, hala ere, egin ditugu. Jakin nahiko genuke beste eragileekin ere horrelako jarrera izan duzuen”.

ALBISTEAK

2020-05-20 12:39:00

Aldundiak 26 milioi euroko finantziazioa kentzea oso larritzat jotzen duten hainbat udalek

2020-05-14 14:48:00