Araba

Iñaki Ruiz de Pinedo: “Hauteskunde hauetan asko dago jokoan berriro, eskuina hirukoitza ez da Espainiako Parlamentuan indartu eta Araban ahuldu dezakegu”

| 2019-10-27 11:04:00

EH Bilduk erronka jo die arabarrei: berriz ere ultraeskuina espainiarra ordezkaritzarik gabe uztea Araban. “Hauteskunde hauetan asko dago jokoan berriro, eskuina hirukoitza ez da Espainiako Parlamentuan indartu eta Araban ahuldu dezakegu”, esan du Madrilgo Kongresurako Arabako EH Bilduko zerrendaburua Iñaki Ruiz de Pinedok. Berak hartu du hitza Kongresu zein Senaturako zerrenden aurkezpenean. Ruiz de Pinedorekin batera, Maddi Isasik, Andoni Txaskok eta Belen Arrondok osatzen dute Kongresurako zerrenda. Senaturako zerrendaburua, aldiz, Garazi Dorronsoro da.

Ruiz de Pinedo azpimarratu duenez, “batzuen eta besteen arduragabekeriak honaino ekarri gaitu”. “Huts egin digute –jarraitu du- gehienen eskaera orokorrari erantzun ez diotelako eta, okerragoa dena, hauteskunde berrietan eskuina indartuta ateratzea ahalbideratu dute”.

Arabako EH Bilduko hautagaiak gogoratu du EH Bilduk emandako hitza betetzen duela. Era berean, beste indar politikoekin lortutako aliantzak eta akordioak balioan jarri ditu. “Hilabete luzez lan egin dugu gutxienego programa baten inguruan soberanistak biltzeko eta Bartzelonan ikusi genuen lanak eta iraunkortasunak bere fruituak ematen dituzte. Atzoko Bartzelonako argazkia gure herrien eta herritarren ongizatearen defentsan aurrera pausu handia da. Bartzelonak ikusi  genuena, batasuna eta elkarrekin lanean jarraitzeko borondateak fruituak ematen jarraituko du. Laster ikusiko dugu”, esan du.

Azkenik,  Ruiz de Pinedok Madrilek EH Bilduk egindako lana balioan jarri du.  “Ahaleginak biderkatu behar ditugu gure herritarren bizi baldintzak hobetzeko: 1.200 euroko gutxieneko soldata, 1080 euroko gutxieneko pentsioak, lan esparru propioa, benetako politika feministak eta aldaketa klimatikoaren aurkako borroka”, gaineratu du.

Luis Salgadok Antxon Belakortu ordezkatuko du EH Bilduko Batzarkide Taldean

| 2019-10-25 08:21:00

Luis Salgadok Antxon Belakortu ordezkatuko du EH Bilduko Batzarkide Taldean, azken honek bere karguari uko egin ostean.

Luis Salgado Gasteizen jaio zen 1973. urtean, eta 20 urte baino gehiagoz metalaren sektorean lan egin ostean, merkataritza- eta kultura-establezimendu bat kudeatzen du.

Arabako Batzar Nagusien funtzionamendua ondo ezagutzen du Salgadok: EH Bildu-ko prokuradorea izan da azken bi legealdietan.

ALBISTEAK

Ruiz de Pinedo: “Vox eta bere bazkideek egindako ilegalizazio mehatxuei erantzuteko aukera daukate euskal herritarrek igandean”

2019-11-08 17:26:00

EH Bilduko Arabako zerrendaburuaren esanetan, “Vox ari da Espainiako eskuinen orkestra zuzentzen eta subiranisten batasunak bakarrik ken diezaioke batuta, Euskal Herriko eta Kataluniako herritarren esku uzteko”.

Iñaki Ruiz de Pinedo: “Batzen duen ezkerra gara; are gehiago, Araba ezagutzen dugu eta, gauden lekuan gaudela, herri honen eta pertsonen eskubideak defendatuko ditugu beti”

2019-11-07 17:33:00

Mikel Otero parlamentariak Espainiako eskuin hirukoitza geldiarazteko beharra goraipatu du, berriro ere, igande honetan, horien eserleku kopurua hutsean utzita.

Iñaki Ruiz de Pinedo: “PPk ez du oraindik argitu VOXekin akordioetara iritsiko den edo ez”

2019-11-06 17:45:00

Arabako hautagaiak defenedatu du, Sanchezek demokrazia defendatzea erabakitzen badu, EH Bildu entzuteko prest egongo dela, baina VOXen kideen bidea aukeratzen badu, "aurrean” izango dituela.

Iñaki Ruiz de Pinedo: “Gure helburua da modu legal, aske eta demokratikoan bozkatzea gure etorkizuna aukeratzeko, baina, hori Espainian kartzelarekin eta errepresioarekin ordaintzen da”

2019-11-05 20:01:00

Arnaldo Otegi EH Bilduko koordinatzaile nagusiak adierazi du Frankismoarekin amaitzeko gai den bakarra subiranisten arteko elkarlana dela