Araba

Luis Salgadok Antxon Belakortu ordezkatuko du EH Bilduko Batzarkide Taldean

| 2019-10-25 08:21:00

Luis Salgadok Antxon Belakortu ordezkatuko du EH Bilduko Batzarkide Taldean, azken honek bere karguari uko egin ostean.

Luis Salgado Gasteizen jaio zen 1973. urtean, eta 20 urte baino gehiagoz metalaren sektorean lan egin ostean, merkataritza- eta kultura-establezimendu bat kudeatzen du.

Arabako Batzar Nagusien funtzionamendua ondo ezagutzen du Salgadok: EH Bildu-ko prokuradorea izan da azken bi legealdietan.

EH Bilduk Diputazioak Oviedoko Unibertsitatearen ikerketa-estudioan jasotako hobekuntzaren beharrei erantzuten dien esku-hartzeko plana aurkez dezala lortu du

Claudia Venceslao: “Beharrezkoa da presazko neurriak ezartzea adingabe hauen arreta hobetzeko. Ez dezagun ahaztu: gazte hauek pobreziatik, gerratik eta gosetik egiten dute ihes”

| 2019-10-23 14:46:00

Arabako Batzar Nagusiek Oviedoko Unibertsitateak egindako "Elaboración de necesidades en la intervención con menores en la Diputación Foral de Álava" ikerketaren ondorioak eztabaidatu dituzte asteazken honetako osoko bilkuran. EH Bildu-k aurkeztu du mozioa eta Claudia Venceslao batzarkideak talde guztien aurrean defendatu du.

Ikerketa honetan, bakarrik dauden adingabe atzerritarren hainbat ondorio aztertzen dira. Venceslao: “Dokumentu honek oso errealitate prekarioa islatzen du, goraino dauden zentroekin, emantzipatziorako prestatu behar diren zentroetan plaza gutxi… Horretaz gain, profesional guztiak barnebiltzen dituen sare baten hobekuntza ezinbestekotzat jotzen da”.

“Beharrezkoa da presazko neurriak ezartzea adingabe hauen arreta hobetzeko. Ez dezagun ahaztu: gazte hauek pobreziatik, gerratik eta gosetik egiten dute ihes”, defenditu du.

Erdibideko zuzenketa baten ostean, Batzar Nagusiek hurrengo bi puntuak aho batez onartu dituzte:

1. Las Juntas Generales de Araba instan a la Diputación Foral a presentar en el plazo de seis meses ante la Comisión de Bienestar Social, un plan de intervención que responda a las necesidades de mejora recogidas en el estudio realizado por el Grupo de Investigación en familia e infancia de la Universidad de Oviedo.
  2. Las Juntas Generales de Araba instan a la Diputación Foral a que en ese plan de intervención haga especial incidencia en mejorar los itinerarios de formación, los programas de habilidades para la vida independiente y la formación en materia de igualdad entre hombres y mujeres.

ALBISTEAK

Toki erakundeen finantzazioan inposatu nahi duten %25eko murrizketa zorrotza arintzeko formula bat proposatuko dio EH Bildu Arabak Foru Gobernuari

2020-05-25 11:47:00

Arabako Finantza eta Toki Administrazio Lurraldeko Kontseiluan planteatuko du salbuespen gisa beherakada hori datozen urteotan banatu ahal izateko aukera, beti ere modu adostuan eta borondatez

Eudelek diru bilketaren beherakadak toki ogasunetan izango dituen ondorioak arintzeko formulei buruz eztabaidatzeari uko egin dio

2020-05-22 09:39:00

Gehienek ontzat jo dute, Arabako Foru Aldundiak Toki Erakundeen finantzazioa ia %25a murrizteko egindako planteamendua, baina EH Bilduren ustez egon badaude beste aukerak

Añanako nekazaritzako ibilgailuei IAT pasatzea erraztea eskatu du EH Bilduk

2020-05-21 11:00:00

Alde bakarretik, oraingo honetan egun, ordu eta leku bakarra eskaini da nekazaritzako ibilgailu guztiak ikuskatzeko.

EH Bildu-k Aldundiari exijitu dio atzeraeraginezko izaerarekin ordain diezaiela Familia Inguruneko Zaintzarako Prestazio Ekonomikoa eguneko zentroen itxierak kaltetutako pertsonei

2020-05-21 07:53:00

Claudia Venceslao: "Aldundia Gizarte Ongizaterako Foru Erakundeko gizarte-langileekin koordinatu behar da. Modu honetan, pertsona kaltetuak Etxeko Laguntza Zerbitzuan sartzen laguntzea baliatuko litzateke"