Araba

Donemiliagako Udalbatzak aurrekontuak aurrera atera ditu

Hiri Antolamendurako Plan Berriak hartuko du diru partida handiena. Axpurun egin beharreko Landa-eremuko Eguneko Arreta zentroan igogailua jarriko da .

| 2019-12-30 10:18:00

Donemiliagako Udalbatzak datorren urterako aurrekontuak onartu zituen aurreko astean. Guztira, Lautadako Udalerriak 1.077.690 euro izango ditu hurrengo 2020an eta diru partida handiena Hiru Antolamendu Plan Berriaren lehen lanak gauzatzeko erabiliko da. Duela hilabete batzuk esleitu zen plan berria eta hurrengo urtean 77.600 euro inbertituko dira.

Horrez gain, Axpurun sortu nahi den Landa-eremuko Eguneko Arreta Zentroan igogailu bat jartzeko, 54.000 euro gorde ditu Donemiliagak. Bestalde, efizientzia energetikoan aurrera pausuak eman nahian, polikiroldegiko argiteria aldatuko da eta LED argiak jarriko dira. AHTren aurka eta tren sozialaren alde aktibitateak antolatzeko 500 euroko diru partida jasotzen da aurrekontuan.

Azkenik, udal langileen egonkortasunaren bila, administrazio laguntzaile eta udal peoiaren laguntzaileen kontratuak mantentzeko aurrekontu saila ere sartu da onartu diren aurrekontuak. EAJren zinegotziek kontrako bozka eman zuten.

Barrundiak ia milioi bateko aurrekontuak onartu ditu

Eskola txikia irekitzeko 26.000 eurotik gorako diru partida gorde du

| 2019-12-27 16:08:00

Barrundiako Udalak gaur onartu ditu legealdiko lehen aurrekontuak. Egitasmoa aurrera atera da Udal Gobernuaren 5 bozkekin eta 2 abstentzioekin eta, guztira, 988.558 euroko aurrekontua izango du Lautadako udalerriak. Bertan, polikiroldegian berrikuntzak egiteko 12.600 euro jasotzen ditu eta beste 26.000 eskola txikia abian jartzeko. “Eskola txikia zabaltzea ez dago gure esku, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailaren baimena behar dugu eta abenduan erantzun behar ziguten, baina Barrundiak dena prest du hurrengo ikasturtean zabaldu ahal izateko eta eraikina berritzeko diru partida bat gorde dugu”, azaldu du Barrundiako Alkatea Igor Medinak.

Horrez gain, Hiri Antolamendu Plan Orokorraren hasierako lanak egiteko 106.000 euro jasotzen dituzte aurrekontuek. Horrez gain, Barrundiako emakumeen txirrindulari proba indartzeko 3.800 euroko diru partida bat sortu da eta musika bekak handitu dira eskaera asko igo delako azken urteotan. 2020an 5000 euro gehiago izango ditu Barrundiak.

Horrez gain, inbertsio plan bat onartu du Barrundiako osoko bilkurak. Bertan, batez ere, aldaketa klimatikoaren aurkako politiketan sakontzeko Barrundiak batzar administratiboei zuzendutako energia garbien inbertsio lineala ireki du bertako batzarre etxeetan eguzki plakak jartzea ahalbideratzeko. Era berean, Barrundiako Udaleko eraikinean led argien instalazioa burutuko da hurrengo urtean. Azkenik, inbertsio planean ere sartu da Axpuru eta Heredia arteko bidearen konponketa eta Udalaren irudi berritzea.

ALBISTEAK

Arabako Teknologia Parkeko zuzendaritzak herrialdeko erakundeei De Miguel auziaren ondorioei buruzko azalpenak ukatu dizkiela salatu du EH Bilduk

2020-01-24 11:29:00

Arabako Batzar Nagusietan eta Gasteizko Udalean agerraldia egiteari uko egin diote eta EH Bilduk euren agerraldia eskatu du Eusko Legebiltzarrean