Araba

EH Bildu-k Araban Krisi Mahai bat sortzea eskatu du, COVID19ak sortutako krisiaren ondorioei talde politiko guztien artean heltzeko

Kike Fdz. de Pinedo: "Osasun eta gizarte alarmako egoera larri eta ezezagunak guztiok batera lan egitera behartzen gaitu, Arabako gizarte osoaren mesedetan. Adostasunerako eta elkarlanerako egitura bat sortu nahi dugu, eta ez konfrontazio politiko eta ideologikokoa"

| 2020-03-17 11:08:00

EH Bildu-k Arabako Batzar Nagusietako presidenteari eta Arabako Ahaldun Nagusiari eskatu die Arabako Lurralde Historikoan Krisi Mahai bat sor dezatela, talde politiko guztien artean COVID19ak sortutako krisiaren ondorioei heldu ahal izateko. Horretarako, Bozeramaileen Batzordea ahalik eta lasterren biltzeko eskatu du.

"Osasun- eta gizarte-alarmaren egoera larri eta ezezagunak guztiok batera lan egitera behartzen gaitu, ordezkatzen dugun Arabako gizarte osoaren mesedetan, alarma-egoera soziosanitario hori ahalik eta denbora laburrenean gainditzea lortzeko eta ahalik eta giza kostu txikienarekin eta sektore ahulenei arreta berezia eskainiz", adierazi du Kike Fernandez de Pinedo bozeramaileak.

Osaketari dagokionez, EH Bildu-k planteatu du Krisi Mahaia Bozeramaileen Batzordea bera izatea, gaur egungo osakerarekin, kideetako batek berariaz uko egin ezean. Mahai hori gutxienez astean behin bilduko litzateke, eta, ez-ohiko moduan, Foru Aldundiak edo bi batzarkide taldek eskatuta deitu ahal izango litzateke.

EH Bildu-ren ustez, mahai horrek Arabako krisi soziosanitarioaren bilakaeraren jarraipena egiteko eta astero Foru Gobernuaren kudeaketatik deskargu bat egiteko balio behar du, orain arte garatutako neurrien ebaluazioa egitearekin batera. Gainera, mahaiari esker, krisi soziosanitarioa geldiarazteko eta haren ondorioak arintzeko balizko ekimen berriak azter litezke, betiere Foru Aldundiaren eskumenen esparruan: ekimen berri horiek Batzarkide Taldeek ere aurkeztu ahal izango dituzte.

"Atzo bertan, Arabako Ahaldun Nagusiak eskertzen zuen laguntzeko dugun prestutasuna, baina prestutasun hori orain arte planteatzen diren tresnetatik askoz haratago doa. Horregatik, adostasunerako eta elkarlanerako egitura bat sortu nahi dugu, eta ez konfrontazio politiko eta ideologikokoa, Arabako gizarte osoarentzat inoiz ikusi ez den une historiko batean partekatutako erantzukizunetik abiatuta ", adierazi du Fdz De Pinedo.

ASPARRENAK EGUNEKO ARRETARKO LANDA ZENTROAREN ZERBITZUA EGOKITU DU OSASUN KRISIAREN EGOERARA

Laguntza eta eguneko hamabi otorduak ematen jarraituko du erabiltzaileen etxeetan, beti ere saihestuz adineko pertsonek birusa kutsatzeko arriskua.

| 2020-03-13 11:18:00

Ostegunean Asparrenak itxi egin zituen, aldi baterako eta beste abisu bat eman arte, kultura, gizarte, kirol- eta/edo hezkuntza-arloko edozein motatako talde jarduerak egiten diren udal instalazioak eta zerbitzuak, COVID – 19 (koronavirusa) kutsatzearen ondoriozko hedapena saihesteko prebentzio neurri gisa.

Ostegunean hartutako neurriei beste erabaki bat gehitu behar zaie, udalerriko Eguneko Arretarako Landa Zentroaren zerbitzua osasun krisiak sortutako egoera berrira egokitzeko. Helburua da zerbitzu hau erabiltzen duten pertsonei beren etxeetan gizarte-laguntza eta eguneko hamabi otorduak eskaintzen jarraitzea, horrela, bereziki kaltebera den kolektibo batean, hau da, adinekoen kolektiboan, birusa kutsatzeko arriskuak saihestuz.

Txelo Auzmendi alkateak adierazi duenez, "erabiltzaileei jakinarazi diegu ezin izango direla zentrora joan, ohi bezala, baina zerbitzuak edo gutxieneko zerbitzuek aurrera jarraitzen dutela. Hau da, langileak bere ohiko ordutegian jarraitzen du, balizko beharrei erantzuteko, eta janaria ziurtatuta daukate. Landa zentrora bere bila joatea edo eramatea aukeratu ahalko dute. Azken finean, erabiltzaileak izaten jarraitzen dute, egoerari egokitutako prebentzio-beharrari arreta egokia eman behar diegu”

Bestalde, liburutegiak ere ateak itxi dituen arren, mailegu indibidualizatuari eutsi diote, etxean geratuko diren pertsona horiei guztiei irakurketa errazteko.

ALBISTEAK

EH Bilduk egoitza publiko eta txikien eredua eta langileen lan baldintza duinak aldarrikatu ditu

2020-07-03 10:51:00

Mikel Otero: "Etorkizun hobe bati ateak irekitzeko, faxismoa behin betiko baztertzeko, XXI. mendeko erronka handiei aurre egiteko, ingurumen politika eraldatzailea garatzeko, ezkerreko botoa, boto ekologista, boto feminista, langileen botoa, boto eraldatzailea EH Bildun batu behar da"

Mikel Otero: “Uztailaren 12an boto jasangarri eraginkor bakarra EH Bildurena da”

2020-07-02 10:56:00

EH Bilduko Arabako zerrendaburuak gaur arratsaldean Salburuan aldarrikatuko du EH Bildu dela ezkerreko alternatiba sinesgarri baten buru izateko gai den indar bakarra, pertsonak politiken erdigunean jartzeko proposamen zehatzak dituena.

Gasteiz eta Araba automobilgintzaren sektorearen birmoldaketaren aitzindari izatea nahi du EH Bilduk

2020-07-01 11:36:00

Gaur arratsaldean, Gasteizen, Mikel Otero Arabako hautagaiak "Euskadi ZERO KARBONO 2040" ekimena aurkeztuko du, datorren legegintzaldirako 800 milioi euroko inbertsioa jasotzen duen klimarekiko konpromisoa eta 2030erako CO2 isurketen % 50eko murrizketa.

Mikel Otero: “Egia, justizia eta erreparazioa biktima guztientzat. Denentzat. Hori da gure konpromisoa”

2020-06-30 10:31:00

Gaur arratsaldean, Bastidan, Mikel Otero Arabako hautagaiak azpimarratuko du, "EH Bildu hitzezkoa da, egiten duena esaten du eta esaten duena egiten du", eta, oraingoan, uztailaren 12ko hauteskundeetan eskuin muturra hutsean uzteko lanean jarraituko du.