Araba

Eva López de Arroyabe: “Arabako Batzar Nagusietan bestelako gehiengoak osatu daitezke eta norabide horretan lan egingo dugu lehen egunetik”

| 2019-06-27 11:05:00

EH Bilduk Kike Fdez de Pinedo aurkeztuko du Arabako Ahaldun Nagusigai datorren inbestidura osoko bilkuran. Gaur bertan aurkeztu du EH Bilduk hautagaitza Arabako Batzar Nagusietan. Eva Lopez de Arroyabek nabarmendu duen bezala, EH Bilduk lehen egunetik lan egingo du gobernu alternatiba bat osatzeko eta, ondorioz, datozen lau urteetarako lan ildo nagusiak zehaztuko ditu inbestidura saioan. “Erantzukizunez lanean jarraituko dugu Arabarako alternatiba bat eraikuntzaren ardura EH Bildurena delako. Hori izango da gure betekizuna lehen egunetik datozen lau urteotan”, zehaztu du EH Bilduko bozeramaile ordezkoak.

EH Bildu, hamabi batzarkideekin, Arabako Batzar Nagusietako bigarren indarra da eta foru ganbaran politika sozial progresisten alde edo erabakitzeko eskubidearen alde bestelako gehiengoak sortu daitezkeela nabarmendu du. “Indar progresistok Batzar Nagusietan 51 batzarkidetatik 26 dauzkagu, erabakitzeko eskubidearen aldeko batzarkideak 33 gara, autogobernu berriaren aldekoak 29... Foru Ganbera, beraz, bestelako gehiengo zabalak ere sortzeko gauza da”, zehaztu du Lopez de Arroyabek.

Ildo horretan, EH Bilduk nabarmendu du Araba anitza dela eta gehiengo absolutua duen gobernu batek erabaki guztiak inposatzen baditu ez die lurraldeko beharrei erantzungo. Datozen lau urteotan konpromiso argia dugu: arabarron bizi baldintzak hobetzeko, lurralde oreka bermatzeko, gure herriak eta gure ingurumena defendatzeko politika progresistak bultzatzea, hau da, Araba justuagoa, solidarioagoa eta progresistagoaren oinarriak ezartzea”, azaldu du EH Bilduko bozeramaileak.

Bastidak akordio guztiak adostasunez hartuko dituen gobernu koalizioa izango du

Parekotasunezko Tokiko Gobernu Batzordea eratuko da

| 2019-06-19 10:59:00

Bastidak akordio guztiak adostasunez hartuko dituen gobernu koalizioa izango du  datozen lau urteotan. Horretarako, hainbat mekanismo antolatu dira beti ere bi alderdien programak kontuan hartuz.  Horren berri eman dio EH Bilduk bere kidegoari astelehenean egin zen batzar irekian. Bertan, sinatutako akordioaren xehetasunak azaldu ziren.

Akordio horren arabera, “bost zinegotziz eratutako gobernu talde baten oinarrituta, EAJko hiru zinegotzi eta EH Bilduko bi, lan talde indartsua eta bateratua eratuko da, Bastida eta Buradon Gatzagaren alde elkarrekin lan egin eta ahaleginak egingo dituena”. Gobernu talde horren “helburu bakarra eta argia” elkarrekin lan egitea proiektu bateratu bat bi alderdien artean aurrera ateratzea. Horretarako, agintaritzaren hasieran elkarren artean kudeaketa plana sortuko da alderdi bakoitzaren proposamen zehatzak txertatuz. Plangintza honek talde berriaren proposamenei epeak ezartzea eta aurrekontuak aurreikustea baimenduko du.

Era berean,  parekotasunezko Tokiko Gobernu Batzordea eratuko da alkatea, EH Bilduren bi zinegotzi eta EAJ-ren zinegotzi batek osatua, udal gobernu akordioa eta udal jardueraren egunerokotasuna kudeatzeko. Konkretuki turismoaren dinamizazioa, merkataritza, memoria historikoaren berreskurapena eta azpiegitura eta egitasmo handien kudeaketa.

Azkenik, EH Bilduren zinegotzi bat Lehen Alkateorde izendatuko da eta kultura, kirola, jaiak, euskara… biltzen dituen arloa alderdi bien zinegotzi banak elkarren artean eramango dute.

ALBISTEAK

Frankismoaren biktimentzako egia, justizia eta erreparazioa aldarrikatuko ditugu berriz datorren uztailaren 18an

2019-07-12 09:38:00

Estatu kolpearen 83. urtemugan Podemos, Ezker Anitza eta Equo-rekin batera omenaldi bat eta kontzentrazio bat antolatu ditugu

Horno de Tuesta itxieraren atzean ezkutuko lekualdatzea gertatu delako susmoa du EH Bilduk

2019-07-10 10:50:00

Euskal instituzioetatik jasotako laguntzen inguruko informazioa eskatu du

EH Bilduk politika progresistak bultzatzeko konpromisoa hartu du datozen lau urtetarako

2019-07-04 10:56:00

Kike Fdez de Pinedo: Arabak aldaketak behar ditu, lurraldeak eraldaketa behar du, hain zuzen ere Araba hobeagoa eta justuagoa posible dela uste dugulako eta horretarako bestelako gehiengoak osatu daitezke

EH Bilduk Iruraiz-Gaunako Udala gobernurako elkarlana eskaini dio EAJri

2019-07-02 11:57:00

Hamaika herrik osatzen duen udalerri honetan boto bakarraren aldea egon zen aurreko hauteskundeetan EAJ eta EH Bilduren artean eta EH Bilduk Udala eta Kontzejuen harremanetarako batzordea osatzea planteatu du besteak beste.