Araba

Ruiz de Pinedo reivindica el voto para EH Bildu porque “es el voto útil de izquierdas en este momento en Araba”

Recuerda que EH Bildu ha sido la única fuerza política que ha llevado al congreso, no solo la agenda vasca, sino también la agenda alavesa

| 2019-04-23 13:44:00

El candidato de EH Bildu al Congreso de Madrid por Araba ha reivindicado hoy el voto para EH Bildu porque “es el voto útil de izquierdas en este momento en Araba”. Lo ha hecho en el debate que se ha celebrado este mediodía en Radio Vitoria entre los cabezas de lista al Congreso por el territorio alavés. “El voto a EH Bildu tiene un triple valor. En estos momentos está en juego el cuarto diputado por Araba. PSOE, PNV y Podemos ya tienen garantizado un escaño y el cuarto está en juego entre PP y EH Bildu. Si EH Bildu consigue un diputado por Araba podemos dejar a las tres fuerzas reaccionarias sin representación. EH Bildu es el voto útil de izquierdas en este momento en Araba.  Tenemos un reto importante y estoy seguro de que entre todas y todos lo conseguiremos”, ha explicado Iñaki Ruiz de Pinedo en su última intervención.

Pero además, el candidato de EH Bildu ha recordado que “ante la involución a la que nos llevan las derechas, EH Bildu es una una vacuna contra la ultraderecha española. La sacamos de las instituciones de Gasteiz y de Araba en 2015 y lo hemos hecho y lo haremos siempre”.

A su vez, ha puesto de relieve que “EH Bildu ha sido la única fuerza política que ha llevado al congreso, no solo la agenda vasca, sino también la agenda alavesa. Entre esos temas destacan Treviño, Garoña, 3 de marzo, depuración del alto Nervión, los corredores ferroviarios de Araba o Foronda”.

Ruiz de Pinedok EH Bilduren bozka aldarrikatu du “gaur egun Araban ezkerreko boto baliagrria” delako

| 2019-04-23 13:40:00

Madrilgo Kongresurako Arabako EH Bilduren hautagaiak EH Bildurako boza aldarrikatu du gaur “une honetan Araban ezkerreko boto erabilgarria delako”. Gaur eguerdian Radio Vitoria irratian izandako eztabaidan izan da eta bertan Arabako bost zerrendaburu izan dira. “EH Bildurako bozak balio hirukoitza du. Un honetan Arabatik laugarren diputatua jokoan dago. PSOEk, Podemos-ek eta EAJk bermatuta dute eta laugarrena PP eta EH Bilduren artean jokoan dago. EH Bilduk Arabatik lortzen badu diputatua hiru indar erreakzionarioak ordezkaritzarik gabe utzi ditzakegu. Hortaz, EH Bildu da une honetan Araban ezkerreko boto erabilgarria. Erronka garrantzitsu bat dugu eta guztion artean lortuko dugu”, azaldu du Iñaki Ruiz de Pinedok bere azken hitzartzean.

Horrez gain, EH Bilduko hautagaiak gogoratu du “eskuinak eraman nahi gaituen inboluzioaren aurrean, EH Bildu espainiar ultraeskuindarraren aurkako txertoa da. 2015ean Arabako eta Gasteizko instituzioetatik atera genuen, egin dugu eta beti egingo dugu”.

Era berean, Kongresura euskal agenda ez ezik, arabar agenda ere eraman duen indar politikoa bakarra izan dela EH Bildu gogoratu du. Gai horien artean, Trebiñu, Garoña, Martxoak 3, Nerbioiko araztegiak, Arabako trenbideak edo Foronda aipatu ditu.

ALBISTEAK

EH Bildu-k gasteiztar guztien eskura egongo diren bi EAG mantentzeko mozioa aurkeztuko du Santa Catalinako Osoko Bilkuran

2019-11-12 11:12:00

Gasteizko EH Bilduko bozemailea den Miren Larrionek San Martingo eta Olagibelgo EAG-ak asteburuetan 24orduz irekita egon daitezen eskatu du, baita astean zehar Osasun Zentroak ixten duten ordutegian zabaltzea ere.

Ruiz de Pinedo: “Vox eta bere bazkideek egindako ilegalizazio mehatxuei erantzuteko aukera daukate euskal herritarrek igandean”

2019-11-08 17:26:00

EH Bilduko Arabako zerrendaburuaren esanetan, “Vox ari da Espainiako eskuinen orkestra zuzentzen eta subiranisten batasunak bakarrik ken diezaioke batuta, Euskal Herriko eta Kataluniako herritarren esku uzteko”.

Iñaki Ruiz de Pinedo: “Batzen duen ezkerra gara; are gehiago, Araba ezagutzen dugu eta, gauden lekuan gaudela, herri honen eta pertsonen eskubideak defendatuko ditugu beti”

2019-11-07 17:33:00

Mikel Otero parlamentariak Espainiako eskuin hirukoitza geldiarazteko beharra goraipatu du, berriro ere, igande honetan, horien eserleku kopurua hutsean utzita.

Iñaki Ruiz de Pinedo: “PPk ez du oraindik argitu VOXekin akordioetara iritsiko den edo ez”

2019-11-06 17:45:00

Arabako hautagaiak defenedatu du, Sanchezek demokrazia defendatzea erabakitzen badu, EH Bildu entzuteko prest egongo dela, baina VOXen kideen bidea aukeratzen badu, "aurrean” izango dituela.