Araba

2016an hasitako GOFEko sukaldari laguntzaileen LEPa amaitzea eskatu dio EH Bilduk Foru Gobernuari

Claudia Venceslao: “zentzugabekeriaen kate honekin amaitu behar du foru gobernuak lanpostuak egonkortu behar ditu”

| 2019-06-28 11:04:00

EH Bilduk eskatu dio gaur Foru Gobernuari “behingoz” amaitu dezan GOFE-Gizarte Ongizaterako Foru Erakundea-ren sukaldari laguntzaileen Lan Eskaintza Publikoa. LEP hori 2016ko abenduan hasi zen eta orain, hiru urte eta erdi pasa direnean, ez da amaitu. EH Bilduko batzarkidea Claudia Venceslaok azaldu duen bezala, prozedura bera zentzugabekeria da. “Lehen ariketa 2017ko urrian egin zen, epaimahaia ez da bildu duela ia urte bat eta oraindik ez dira publiko egin azken ariketaren notak azterketa duela urte bat, hau da, 2018ko ekainean egin bazen ere”, azaldu du.

Hori guztia ikusita, EH Bilduren ustez, “zaila da asmatzea egungo GOFEko zuzendaritzaren beste gaitasun ezaren aurrean gauden edo EAJren estrategia bat kategoria horretako langileak zigortzeko eta azpikontratatzeko”. Izan ere, GOFEko kategoria guztietarako lan eskaintza publikoa bat egitea izan zen 2016ko aurrekontuen negoziazioan EH Bilduk mahai gainean jarri zuen baldintza bat azpikontratazioa saihesteko.

EH Bilduk prozesuan plaza bat ateratzeko aukerak dituzten pertsonei bereahala egonkortasuna eman behar zaiela aldarrikatu du. Udan zehar arazoa konpontzen ez bada, EH Bilduk ohiko kontrol mekanismoak abian jarriko ditu egoera desblokeatzeako Arabako Batzar Nagusiek ohiko jarduera berreskuratzen dutenean.

Eva López de Arroyabe: “Arabako Batzar Nagusietan bestelako gehiengoak osatu daitezke eta norabide horretan lan egingo dugu lehen egunetik”

| 2019-06-27 11:05:00

EH Bilduk Kike Fdez de Pinedo aurkeztuko du Arabako Ahaldun Nagusigai datorren inbestidura osoko bilkuran. Gaur bertan aurkeztu du EH Bilduk hautagaitza Arabako Batzar Nagusietan. Eva Lopez de Arroyabek nabarmendu duen bezala, EH Bilduk lehen egunetik lan egingo du gobernu alternatiba bat osatzeko eta, ondorioz, datozen lau urteetarako lan ildo nagusiak zehaztuko ditu inbestidura saioan. “Erantzukizunez lanean jarraituko dugu Arabarako alternatiba bat eraikuntzaren ardura EH Bildurena delako. Hori izango da gure betekizuna lehen egunetik datozen lau urteotan”, zehaztu du EH Bilduko bozeramaile ordezkoak.

EH Bildu, hamabi batzarkideekin, Arabako Batzar Nagusietako bigarren indarra da eta foru ganbaran politika sozial progresisten alde edo erabakitzeko eskubidearen alde bestelako gehiengoak sortu daitezkeela nabarmendu du. “Indar progresistok Batzar Nagusietan 51 batzarkidetatik 26 dauzkagu, erabakitzeko eskubidearen aldeko batzarkideak 33 gara, autogobernu berriaren aldekoak 29... Foru Ganbera, beraz, bestelako gehiengo zabalak ere sortzeko gauza da”, zehaztu du Lopez de Arroyabek.

Ildo horretan, EH Bilduk nabarmendu du Araba anitza dela eta gehiengo absolutua duen gobernu batek erabaki guztiak inposatzen baditu ez die lurraldeko beharrei erantzungo. Datozen lau urteotan konpromiso argia dugu: arabarron bizi baldintzak hobetzeko, lurralde oreka bermatzeko, gure herriak eta gure ingurumena defendatzeko politika progresistak bultzatzea, hau da, Araba justuagoa, solidarioagoa eta progresistagoaren oinarriak ezartzea”, azaldu du EH Bilduko bozeramaileak.

ALBISTEAK

EH Bildu-k osoko zuzenketa aurkeztuko du zerbitzu sozialak, aldaketa klimatikoaren aurkako borroka eta lurralde oreka oinarritzat hartuta

2019-12-09 11:50:00

• Aldaketa klimatikoaren aurkako neurri zehatzak aurkezterako orduan, EH Bildu-k milioi bat euroko partida proposatu du energia berriztagarriak ezartzeko.

Tuboplast-eko Enpresa Batzordeak agerraldia egingo du Batzar Nagusietan, hitzarmen kolektiboaren negoziazioan enpresak duen blokeoa salatzeko

2019-12-04 09:55:00

• Miñaon kokatutako enpresa honetako ordezkariek, EH Bildu-k eta Elkarrekin Arabak gonbidatuta eta soldatak izoztuta bi urte eman ondoren, Ekonomiaren Garapen Batzordean langileen egoera zein den azalduko dute.

EH Bilduk zerbitzu sozialen atalean 2,6 milioi euroko igoera planteatu du

2019-11-29 12:23:00

Herrietako arreta hobetzeko, adinekoentzako plaza publikoak sortzeko, bazterketa sozialari erantzuteko eta langileen lan baldintzak hobetzeko dira igoera horren helburuak