Araba

EH Bilduk Iruraiz-Gaunako Udala gobernurako elkarlana eskaini dio EAJri

Hamaika herrik osatzen duen udalerri honetan boto bakarraren aldea egon zen aurreko hauteskundeetan EAJ eta EH Bilduren artean eta EH Bilduk Udala eta Kontzejuen harremanetarako batzordea osatzea planteatu du besteak beste.

| 2019-07-02 11:57:00

EH Bilduk Iruraiz Gaunako Udala gobernatzeko elkarlana eskaini dio EAJri. Arabako Lautadako udalerri horretan alkatetza EAJren esku gelditu zen boto bakar baten diferentziagatik. “Pasa den maiatzaren 26ko emaitzak kontuan hartuz gero, Udal Gobernuarekin modu eraikitzailean elkarlana sustatu behar dugula ulertzen dugu eta herritarren bizi kalitatea hobetzeko gure herri programan jasotako hainbat proposamen bultzatu nahi ditugu”, azaldu du Iruraitz-Gaunako EH Bilduko bozeramailea den Iratxe del Barcok.

Dagoeneko, aste bat pasa da EH Bilduk EAJri helarazi diola idatziz proposamen bat uztailaren 15a baino lehen egin beharreko funtzionamendu osoko bilkurari begira, baina oraindik orain ez du inolako erantzunik jaso. Idazkian oinarrizko hiru proposamen jasotzen dira. Batetik, Udala eta Kontzejuen harremanetarako batzorde bat osatzea “harremana eta elkarlana” bultzatzeko udalerriak osatzen dituen hamaika toki erakundeekin. Moises Pérez de Arriluzea izango litzateke batzorde horretako arduraduna eta araudi berezia izango luke.

Bestalde, Euskara, Kultura, Kirola eta Berdintasunezko zinegotzi ordezkaria sortzea planteatu da eta Iratxe del Barcoren esku geldituko litzateke. Azkenik, EH Bilduk proposatu du Jon Koldo Sáez de Urabain Iruraitz-Gaunako ordezkaria izatea Landa Garapenerako Elkartean eta Elgeako Urkidetzan.

2016an hasitako GOFEko sukaldari laguntzaileen LEPa amaitzea eskatu dio EH Bilduk Foru Gobernuari

Claudia Venceslao: “zentzugabekeriaen kate honekin amaitu behar du foru gobernuak lanpostuak egonkortu behar ditu”

| 2019-06-28 11:04:00

EH Bilduk eskatu dio gaur Foru Gobernuari “behingoz” amaitu dezan GOFE-Gizarte Ongizaterako Foru Erakundea-ren sukaldari laguntzaileen Lan Eskaintza Publikoa. LEP hori 2016ko abenduan hasi zen eta orain, hiru urte eta erdi pasa direnean, ez da amaitu. EH Bilduko batzarkidea Claudia Venceslaok azaldu duen bezala, prozedura bera zentzugabekeria da. “Lehen ariketa 2017ko urrian egin zen, epaimahaia ez da bildu duela ia urte bat eta oraindik ez dira publiko egin azken ariketaren notak azterketa duela urte bat, hau da, 2018ko ekainean egin bazen ere”, azaldu du.

Hori guztia ikusita, EH Bilduren ustez, “zaila da asmatzea egungo GOFEko zuzendaritzaren beste gaitasun ezaren aurrean gauden edo EAJren estrategia bat kategoria horretako langileak zigortzeko eta azpikontratatzeko”. Izan ere, GOFEko kategoria guztietarako lan eskaintza publikoa bat egitea izan zen 2016ko aurrekontuen negoziazioan EH Bilduk mahai gainean jarri zuen baldintza bat azpikontratazioa saihesteko.

EH Bilduk prozesuan plaza bat ateratzeko aukerak dituzten pertsonei bereahala egonkortasuna eman behar zaiela aldarrikatu du. Udan zehar arazoa konpontzen ez bada, EH Bilduk ohiko kontrol mekanismoak abian jarriko ditu egoera desblokeatzeako Arabako Batzar Nagusiek ohiko jarduera berreskuratzen dutenean.

ALBISTEAK

EH Bildu-k Arroiabeko bus-geltokiaren aferari aurre egiteko exijitu dio Foru Gobernuari

2019-11-18 10:27:00

Iñaki Ullibarri: "Kontzejuen autonomia defendatzen dugu, baina arazo honi Foru Gobernuak ere aurre egin behar dio”