Araba

Iñaki Ruiz de Pinedo: “Batzen duen ezkerra gara; are gehiago, Araba ezagutzen dugu eta, gauden lekuan gaudela, herri honen eta pertsonen eskubideak defendatuko ditugu beti”

Mikel Otero parlamentariak Espainiako eskuin hirukoitza geldiarazteko beharra goraipatu du, berriro ere, igande honetan, horien eserleku kopurua hutsean utzita.

| 2019-11-07 17:33:00

Euskal Herria Bilduren Arabako ekitaldi nagusia Amurrion izan da gaur. Bertan, Maddi Isasi eta Garazi Dorronsoro EH Bilduren Arabako hautagaiak kongresura eta senatura, hurrenez hurren, eta Mikel Otero legebiltzarkidea, Arabako hautagai nagusia den Iñaki Ruiz de Pinedorekin batera izan dira. Ruiz de Pinedok gogora ekarri du, EH Bildu dela "Euskal Herrian batzen duen ezkerra, Espainiako Estatuko gainerako indar subiranisten eskutik biderkatzen den ezkerra". Gainera, Arabako hautagaiak adierazi du aukerarik onena dela EH Bildu, “ez soilik Araba ezagutzen dugulako, gauden lekuan gaudela gure herria eta jendearen eskubideak beti defendatuko ditugulako baizik".

Ruiz de Pinedok gogoratu du Euskal Herri mailan, udalerri gehien gobernatzen dituen indarra dela EH Bildu. “Araban hamaika udaletan gobernatzen dugu, eta beste lautan koalizioan dauden gobernuetako kide gara" adierazi du eta gaineratu du ere "Madrildik datorren gure eskubideen aurkako eraso etengabearen aurrean ere” euskal herritarrak defendatuko dituztela.

Aiaraldeko ekitaldian Mikel Otero legebiltzarkideak faxismoari eta harekin gobernatzeko irrikan daudenei mezua helarazi die: "Azken hauteskunde orokorretan, hemen Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan bezala, PPk, Ciudadanosek eta Voxek osatutako hirukote erreakzionarioa ez zuen hautagairik lortu. Eta gaur berriro esaten diogu: Casado!, Rivera!, Abascal! Ez zarete pasatu … eta, berriro ere, ez zarete pasako!".

Bestalde, Maddi Isasi Kongresurako EH Bilduren Arabako zerrendako bigarrenak berriz ere azpimarratu du euskal emakume feministak Madrilen defendatuko dituen ahots indartsu baten beharra: "EH Bilduk Araban lortzen ez duen botoa Espainiako eskuinera joango da, eta euskal emakumeok badakigu guretzat pentsatuta dutena, eta ez zaigu batere gustatzen". Eta ahots indartsu horrek "bidegabekerien aurrean justizia, inboluzioaren aurrean demokrazia, errepresio politikoaren aurrean askatasuna eta murrizketa sozial eta ekonomikoen aurrean duintasuna aldarrikatu" behar dituela gogorarazi du. Eta, hautagaiaren esanetan, Iñaki Ruiz de Pinedo izan behar da ahots indartsu hori.

Garazi Dorronsoro Arabako senaturako hautagaiak igande honetan bozkatzera joateko deia egin die herritarrei: "Igandean bozkatzera joan behar dugu, Madrilen eta beharrezkoa den leku guztietan justizia exijituko baitugu". Bidegabekerien zerrenda oso luzea dela salatu du, baina duela gutxi bizitako bati erreparatu nahi izan dio "agintari politikoak hautetsontzi batzuk jartzeagatik kartzelara eraman dituen bidegabekeria". "Botoa ematea ez da delitua, botoa ematea ez da sedizioa eta are gutxiago altxamendua. Bozkatzea demokrazia da, eta demokrazia herriari ahotsa ematea da, baina hori, haiei, ez zaie gustatzen " adierazi du Dorronsorok.

Iñaki Ruiz de Pinedo: “PPk ez du oraindik argitu VOXekin akordioetara iritsiko den edo ez”

Arabako hautagaiak defenedatu du, Sanchezek demokrazia defendatzea erabakitzen badu, EH Bildu entzuteko prest egongo dela, baina VOXen kideen bidea aukeratzen badu, "aurrean” izango dituela.

| 2019-11-06 17:45:00

Agurainek hartu du gaur Arabako ekitaldi nagusia, eta Eva Lopez de Arroyabe prokuradoreak EH Bilduren kongresurako hautagaia den Iñaki Ruiz de Pinedo babesten egon da bertan. Arabako hedabideetako batean gaur goizean izandako eztabaidaren harira, hautagaiak salatu du Alderdi Popularrak "argitu gabe"
jarraitzen duela "Voxekin akordioetara iritsiko den ala ez". Eta gaineratu du "alternatiba PP eta EH Bilduren artean" dagoela, eta hala aitortu duela ere Casadok ezarritako hautagaia den Mari Mar Blancok.

Ruiz de Pinedoren esanetan, euskaldunak eta katalanak izango dira Moncloan nor egongo den erabakiko dutenak, "subiranistak gara presidenteak jarri eta kenduko
ditugunak. Sanchezek demokrazia defendatzea erabakitzen badu, hari entzuteko prest egongo gara. Aitzitik, Voxen kideen bidea aukeratzen badu, parean izango
gaitu”.

Hautagaiak erantzukizunez beteriko mezua bota du: "Ez diogu inori iruzur egingo, hitzezkoak garelako". Ruiz de Pinedoren esanetan, EH Bildu "ezker fidagarria, batzen duen ezkerra eta eskuin hirukoitzari irmotasunez eta erantzukizunez aurre egingo dion ezkerra da". Era berean, "1080 euroko gutxieneko pentsio baten, 1.200 euroko
gutxieneko soldata baten eta lan-harremanen euskal esparru baten alde borrokatzea" du helburu Arabako hautagaiak. Gaineratu duenez, "gure seme-alabentzako etorkizuna bermatuko duen trantsizio ekologikoaren alde egingo dugu. Larrialdi klimatikoak ez baitu itxaroten. Orain izango da edo ez da izango".

Eva Lopez de Arroyabe batzarkideak eskerrak eman ditu gaur arratsaldean Agurainenegindako ekitaldian, arabarrek EH Bildurekin duten konpromisoagatik: "Eskerrik asko apirileko hauteskundeetan EH Bildurengan konfiantza jarri zenuten guztiei, eta eskerrik asko, halaber, Iñaki Ruiz de Pinedorengan konfiantza berriro izatea erabaki duzuenoi". Gainera, Iñaki Ruiz de Pinedoren hautagaitza arabarrentzat alternatiba erabilgarri bakarra dela defendatu du, "hautagairik onena dugu, ez bakarrik Madrilgo alderdiek ezarritako hautagaiak ez bezala, iparraldetik hegoaldera eta ekialdetik mendebaldera lurraldea ezagutzen duen Arabako hautagaia delako, baita guztion artean aukeratu dugun hautagaia delako ere".

ALBISTEAK

Ruiz de Pinedo: “Vox eta bere bazkideek egindako ilegalizazio mehatxuei erantzuteko aukera daukate euskal herritarrek igandean”

2019-11-08 17:26:00

EH Bilduko Arabako zerrendaburuaren esanetan, “Vox ari da Espainiako eskuinen orkestra zuzentzen eta subiranisten batasunak bakarrik ken diezaioke batuta, Euskal Herriko eta Kataluniako herritarren esku uzteko”.

2019-11-07 17:33:00

2019-11-06 17:45:00

Iñaki Ruiz de Pinedo: “Gure helburua da modu legal, aske eta demokratikoan bozkatzea gure etorkizuna aukeratzeko, baina, hori Espainian kartzelarekin eta errepresioarekin ordaintzen da”

2019-11-05 20:01:00