Nafarroa

Anbizio handiagoko hizkuntz politikak behar ditugu euskararen normalizaziorako

| 2019-05-16 15:54:00

Euskara Nafarroako berezko hizkuntza da; hortaz, nafar guztiok dugu ezagutzeko eta erabiltzeko eskubidea. Eztabaida faltsuetatik haratago, euskara da gutxitua dagoen hizkuntza eta normalizatu beharreko hizkuntza. Euskararen normalizazioa denon mesedetan izango da, kohesio sozialerako funtsezko elementua delako. Hizkuntza politikaren oinarrian, berdinatasuna, justizia soziala eta herritar guztion eskubideen bermea egon beharko luke; hau da, hizkuntz politikak herritarrak hartu behar ditu erdigunean. Legegintzaldi honetan, Nafarroako Gobernuak urrats motelak egin ditu eta heldu den legegintzaldirako anbizio handiagoz eta borondate politiko irmoagoz jokatzeko aukera eta betebeharra dugu. Hizkuntza politiko berria behar du Nafarroak bai eta euskarak ere.

• Legedia berria
  • Politikak zeharlerrotasunez aplikatzeko beharra
  • Baliabide nahikotasuna

Bakartxo Ruiz: "EH Bildu prest dago Aldaketaren lidergoa hartzeko"

| 2019-05-15 23:00:00

Bakartxo Ruiz Lizarrako ekitaldian: "EH Bildu prest dago maiatzaren 26an erronkari heltzeko. Prest dago Aldaketaren lidergoa hartzeko. Hainbat udaletan erakutsi dugulako gure gobernu eredua zein den: aldaketaren indar guztiei ateak ireki, herritarrekin batera".

Koldo Leoz: "Oraindik ere bide luzea dugu, baina aurrera egiten jarraituko dugu. Queremos seguir avanzando en igualdad, en convivencia, sin represión y respetando los derechos de todas las personas"