Nafarroa

Bakartxo Ruiz: "EH Bildu prest dago Aldaketaren lidergoa hartzeko"

| 2019-05-15 23:00:00

Bakartxo Ruiz Lizarrako ekitaldian: "EH Bildu prest dago maiatzaren 26an erronkari heltzeko. Prest dago Aldaketaren lidergoa hartzeko. Hainbat udaletan erakutsi dugulako gure gobernu eredua zein den: aldaketaren indar guztiei ateak ireki, herritarrekin batera".

Koldo Leoz: "Oraindik ere bide luzea dugu, baina aurrera egiten jarraituko dugu. Queremos seguir avanzando en igualdad, en convivencia, sin represión y respetando los derechos de todas las personas"

Bakartxo Ruiz "Aniztasun kulturala kudeatzeko eredu demokratikoa, transbertsala eta integralaren aldeko apustua egiten dugu"

| 2019-05-15 13:51:00

EH Bildun kezkatuta gaude azken urteotan zabaltzen ari den kutsu autoritario, xenofobo, arrazista eta pertsona migranteak edota beste jatorri kulturala duten pertsonak bigarren mailako pertsona bezala hartzen dituzten kutsuak ikusten ditugulako. EH Bildun argi dugu nafar jendartea anitza dela eta aniztasun horrek aberasten gaituela. Hori dela eta, aniztasun kulturala kudeatzeko eredu demokratiko, transbertsal eta integraren aldeko apustua egiten dutu, Nafarroako gizarte osoa kontuan hartzen duen eredua eta eredu asistentzialistak gainditzen dituena.

-Aniztasun kulturala kudeatzeko atal berezia sortzea.
-Bizikidetza programak martxan jartzeko toki entitateendako diru-laguntzak.
-Nafarroako pertsona guztien eskubideak bermatzea.