| 2024-04-14 16:47:00

Oskar Matutek gauzak aldatzeko beharraz hitz egin du gaur Barakaldon, "hemen dago EH Bildu, gauzak aldatzeko gai den ezkerreko indar politikoa, herri honetan politikari aldaketa bat emateko gai dena. EH Bilduk pertsonen duintasuna defendatuko du, enpresa handien irabazi-kuoten gainetik ".

Matutek honela definitu du EH Bildu: "Bere herriarekin konprometitutako indar politikoa da, bizitza erdigunean jartzea defendatzen duena, eta ez kapitalaren eta enpresa handien interesak. Herrialde hobea nahi dugu -gaineratu du- eta merezi dugu, inor soberan ez dagoen herrialdea, non mundu guztiak duen eskubidea bizitza duina garatzeko, etxebizitza duina izateko, enplegu duina izateko, etorkizuna izateko ".

"Etorkizuna nahi dugu -amaitu du Oskar Matutek-, Euskal Herria nahi dugu, eta horregatik aukeratu dugu EH Bildu".

Diana Urreak hartu du hitza jarraian. "Nire familia bezala, hainbat migratzaile etorri dira etorkizun hobe baten bila. Politika inklusiboa behar dugu, kultura-aniztasunak duen balioan benetan sinesten duena. Borrokalari asko espainiaro Estatuko toki askotatik etorri ziren etorkizun hobea bilatzera, eta zenbat borrokalari etortzen diren munduko leku askotatik. Denak euskal hiritarrak dira, denak dira maitatuak eta denak dira ongietorriak. Zuen eskubide legitimoen alde borrokatuko dugu beti!" esan du.

Bere esanetan, "beharrezkoa da politika egiteko modu konbentzionalak alde batera uztea eta herri honetara duintasuna ekarriko duten, erantzuna emango duten eta herritarrekin bat egingo duten politika publikoekin lankidetzan aritzeko gobernantza-ereduetara egokitzea. Herritarrak haien etorkizunaren jabe izateko unea da. Benetako parte-hartze eraginkorra ezinbesteko dugu".

"Orain da gure momentua. Irabaziko dugulako. Gure momentua da, aldaketa garaia da. Aldaketa Orain da”.