| 2020-06-11 11:15:00

EH Bilduk eta Elkarrekin Podemosek Bizkaiko Batzar Nagusietan eskatu dute "Bizkaian ekonomia eta gizartea berreraikitzeko lantaldea" sortzea.

Aldundiak asmatutako plana, Bizkaia Aurrera!, ez da nahikoa oposizioarentzat, "Ideiak bildu eta eztabaidatzeko" gune bat eskatzen baitu, "Bizkaiko ekonomia eta gizartea berreraikitzeko planak eta jarduerak sistematizatzeko, COVID19 pandemiaren ondoren", Bizkaiko Batzar Nagusietan erregistratutako dokumentuan azaltzen den bezala.

Oposizioak beste akats bat ere aurkitzen du: Bizkaian berreraikuntzaren talka-planak proposamen ekonomikoetan bakarrik zentratzen dira, baina ez bi alderdientzat funtsezkoak diren gizarte-gaietan.

Israel Escalante Elkarrekin Podemoseko batzarkidearen hitzetan, Aldundiak Bizkaia berreraikitzeko duen plana "ekonomikoa baino ez da, eta osatu egin beharko litzateke. Proposatzen dugu guztiok parte hartzea, ez bakarrik talde politikoentzat, baita erakunde sozial eta sindikalentzat ere".

Bea Ilardia EH Bilduko bozeramaileak anbizio gehiago eskatzen du. “Ezin gara mugatu neurri ekonomikoetara. Bizi dugun krisi soziosanitario honetan ezinbestekoa da zaintzan, egoitzen ereduan edota mugikortasunean irtenbideak proposatzea”.

Elkarrekin Podemosentzat eta EH Bildurentzat argi dago ez dagoela "planifikaziorik", "Ez dago modu eztabaidagarrian, neurri horiek aberasteko edo hobetzeko ekarpenak egiteko aukerarekin, Kongresuan eta beste parlamentu batzuetan gertatzen den bezala". Horrenbestez, Aldundiak elkarlanerako asmoa badauka, ez litzateke ulertuko honelako proposamen bati ezetz esatea.