| 2019-05-27 01:20:00

Bizkaiko koordinatzaile nagusia den Asier Vegak Bilbon udal eta foru hauteskundeetan emandako emaitzen irakurketa egin du. Vegarentzat "Parte hartzearen gorakada eman den kontestuan EH Bilduk zuen erronkari aurre egin dio. Bai Bizkaian baita Bilbon ere bozka kopuruan gora egin dugu. 120.000 bozka baino gehiago lortu dugu gure gehiengo historikora hurbilduz eta 29 herrietan indar bozkatuena izanik. Barrutien banaketak ez digu mesede egin eta batzarkide bat galdu dugu. EAJ zoriondu dugu baina argi geratu da bizkaitarrek oposizioko lehen indarra izateko hautatu gaituzteka. Bilbon bozka kopuruan gora argi egin dugu bosgarren zinegotzia lortzeko 400 bozketara geratuz.

Bea Ilardia: Bizkaia hobetzera gentozela esan genuen eta hurrengo lau urteetan helburu horrekin lan egingo dugu

Bizkaiko Batzar Nagusietarako EH Bilduren zerrendaburua den Bea Ilardiak bere hitzartzean nabarmendu du, koalizioa Bizkaia hobetzera zetorrela eta hurrengo lau urteetan helburu horrekin lan egingo duela. "Bozka kopurua ikusita argi dago ideia horretara pertsona gehiago erakarri ditugula. Bigarren indarra izaten jarraitzen dugu eta EH Bilduk goranzko joera mantentzen du. Eskerrak eman nahi nizkioke kanpainan parte hartu duten pertsona guztiei eta bere babesa eman digutenei" amaitu du.