| 2020-07-28 21:13:00

EH Bildu-k Arratzua-Ubarrundian duen taldeak mozio bat aurkeztu du Arabako Udalerriak Iberdrola enpresari berriro eska diezaion Uribarri Arratzua azpiestazioaren eta Arana eta Salburuakoen artean eraiki nahi duen linea elektriko berria osorik lurperatzeko. Eusko Jaurlaritzak Zurbanoko Administrazio Batzarrak aurkeztutako alegazioei erantzun eta bi astera iritsi zen mozio hori, eta praktikan ezetsi egin zituen: proiektua lehen alegazio-aldiaren ondoren geratu zen bezala mantendu zuen.

Bigarrenik, eta Eusko Jaurlaritzaren ebazpen honen aurrean, EH Bildu-k Arratzua-Ubarrundiako Udalari eskaera zuzen horretan Zurbanoko biztanleei laguntzea eta bere helegitea aurkeztea eskatuko dio.

Arantza Arranz udal taldeko bozeramaileak deitoratu duenez, Eusko Jaurlaritzaren erabakiak proiektu honek dituen arazoak alde batera uzten ditu: "Eusko Jaurlaritzaren erabakiak ingurumenean kalte larriak eragiten dituen aireko zati bat mantentzea planteatzen du (nekazaritzako lur emankorra okupatzea, segurtasuna eta ikusizko inpaktuak), nahiz eta tarte hori ere lurperatzeko aukera dagoen. Aukera horrek hobekuntza estetikoak dakartza paisaia naturalean, segurtasun handiagoa herritarrentzat eta ingurunearentzat, baita mantentze lana hobetzea ere. Ekonomikoki ere kaudimenduna izango litzateke, Iberdrolarentzat ustezko gainkostu bat baita proiektu osoa bere osotasunean ez lurperatzeko arrazoi bakarra", ondorioztatu du.