| 2019-09-06 12:48:00

EH Bilduk bere kezka agertu nahi du, ikasturtea dagoeneko hasi delarik, oraindik ez delako abian jarri ikastetxeetan Skolae hezkidetza programa. PSNren Gobernuak programarekin jarraitzeko asmoa adierazi du bai eta ikastetxe gehiagotara zabaltzekoa ere. Hala ere, ikastetxeetan Skolaeren ezarpenaren eta noiz aurreikusten den egitearen inguruan ezjakintasun handia dagoela salatu nahi dugu. Hori dela eta, oso kezkatuta gaude atzerapenagatik eta horrek hezkidetza programaren garapenean ekar ditzakeen ondorioengatik. Era berean, gogora ekarri nahi dugu berriki Skolaek jaso dituen aitortzak prestigiozko zenbait erakunderen aldetik, besteak beste Unesco nazioarteko saria eta Hondarribia saria, Skolaeren kalitatea eta sustatzen dituen baloreak bermatzen dituztenak.

Skolae ezartzeko atzeratzeak eragindako kezka dela eta, Skolaeren koordinazio taldea eta ikastetxe gehiagotara zabaltzeko beharrezko den planifikazioa lehenbailehen abian jartzeko eskatzen dugu. Ildo horretan, EH Bilduk Hezkuntza kontseilariaren agerraldi-eskaera erregistratu du.