Gasteiz

EH Bilduk bozka aurrerakoia kontzentratzera deitu du, Araban eta Gasteizen lehen indarra izatea lortzeko

Larrionek gogoratu du EH Bilduk «alderdi bozkatuena» izan behar duela, «Gasteizen gobernu aurrerakoia eta irekia egongo dela bermatzeko»

| 2019-05-24 12:24:00

EH Bilduko Arabako diputatu nagusigaiak, Kike Fdez. De Pinedok, eta Gasteizko alkategaiak, Miren Larrionek, agerraldia egin dute gaur, amaitzear dagoen hauteskunde kanpainari buruzko iritzia emateko, eta igandeko hauteskundeetan botoa eskuratzeko deia egiteko. Bi hautagaiek boto aurrerakoia aktibatzeko eta kontzentratzeko eskatu dute, Araban zein Gasteizen lehen indarra izatea lortzeko, eta gobernua eratzeko aukera izateko.

Fdez. De Pinedo-k ziurtatu du igande honetan Arabak «berriro ere historia» egin dezakeela bere emaitzekin. «Ordu gutxi batzuk falta dira, azken bultzada geratzen da. Boto aurrerakoia aktibatu, mobizatu eta kontzentratu behar dugu. Ezkerreko botoa aktibatu, mobiizatu eta kontzentratu behar dugu. Hiru premisa horiek betetzen baditugu, Arabak berriro ere historia egingo du igandean. Igandean hiru premisa horiek betetzen baditugu, bete egingo da hamarkadaz hamarkada egin den lan eraldatzailearen ametsa. Herrialdean aro berri bat zabalduko dugu azkenik», azpimarratu du hautagaiak.

Bestalde, Larrion-ek gogoratu du EH Bilduren konpromisoa dela Gasteizen gobernu aurrerakoi eta ireki bat osatzea, eta azpimarratu du hori lortzeko berme bakarra dela igandean hiriko indar bozkatuena izatea: «Igande honetan aukera handia dugu udala hiritarren zerbitzura jartzeko. Jendearentzako aukera berrien itsaso zabala nahi dugu. Eta itsaso hori tantaz tanta beteko dugu, bozkaz bozka. Gobernu aurrerakoia eta irekia bermatzeko, EH Bilduk alderdi bozkatuena izan behar du. Nahikoa da bigarrenak baino boto bat gehiago lortzea. Horregatik esaten diogu jendeari: zure bozka erabakigarria da. Zure bozka da gehiengoa emango duena. Zure botoa da aukera berrien itsaso zabala irekiko duena».

Kanpainari dagokionez, Fdez de Pinedo-k adierazi du «asteak» damaratzatela herrialdean mugitzen, ez bakarrik kanpainan, eta ilusioa ikusten ari direla nonnahi: «Herrialdea zeharkatu dugu herriz herri, eta ilusioa ikusten dugu, jendea pozik dago, eta indartu egin nahi du 2011n abiatu zen olatu eraldatzailea. Geure eskuetan dago. Sinesten genuen ametsa oso hurbil dago».

Larrion pozik agertu da bere kanpainak hirian izan duen harrerarekin, eta baita ere hiritarrengandik jaso dituen babesekin eta ekarpenekin: «Proiektu berriei buruz hitz egiten kanpaina egin dugu, proiektuz beteriko Gasteiz bat nahi dugulako, norabide berri batekin. Besteekin adeitsua izan den kanpaina egin dugu, sinesten dugulako ezberdinen artean egindako Gasteiz batean. Etengabeko irribarre batekin egin dugu kanpaina, etorkizunean denok irribarretsu izango garen Gasteiz bat delako geure helburua».

EH Bilduk zor historiko bat kitatu nahi du Miren Larrion Gasteizko lehen emakume alkatea izatea lortuta

«Arduradun politiko batzuentzako emakumeok ez dugu merezi herrialdeko boteregune nagusiak gobernatzeko aukera izatea», gaitzetsi du Larrionek

| 2019-05-23 13:33:00

EH Bilduko alkategai Miren Larrionek agerraldia egin du gaur, koalizioak herrialdeko erakunde ezberdinetara aurkeztu dituen hainbat emakume hautagairekin: Gasteiz, udalak edo Batzar Nagusiak. Larrionek Gasteizko lehen emakume alkatea izan nahi du igandean, eta ziurtatu du «garaipen kolektiboa» zatekeela «emakume aurrerakoi eta feminista bat alkate izatea», Hautagaiaren ustez, «emakumeen botoa erabakigarria izango da geurea hautagaitza Gasteizen lehen indarra izatea lortzeko».

Larrionek txalotu ditu amaitzen ari den legealdian ordezkaritza instituzionala izan duten EH Bilduko emakumeak, eta baita ere orain urratsa eman eta euren burua aurkeztu dutenek izandako borondatea: «Gasteizko eta Arabako pertsonen bizimodua hobetzen lagun dezakegula sinetsita eman dugu pausua, herriz herri».

Alkategaiak gogoratu du EH Bilduren konpromisoa hasieratik izan dela emakumeek herrialdeko ardura instituzional gorenak lortzeko aukera izatea, alderdi guztietan gertatzen ez den zerbait. «Zoritxarrez, oraindik ere badira herrialde honetan alderdi batzuetako zenbait arduradun, denak gizonak noski, uste dutenak emakumeok ez dugula merezi herrialdeko boteregune nagusiak gobernatzeko aukera izatea, eta, aukera baldin badugu, gizonen asmoen menpe dela», gaitzetsi du. «Hemen gaudenok argi dugu: prestakuntza osoa dugu geure burua aurkeztu dugun ardura instituzionalak betetzeko, batzuei molestatu arren», nabarmendu du jarraian.

Larrionek aldarrikatu ditu Gasteizerako proposatzen duen eredu aurrerakoi eta irekiaren baloreak, Araba osora heda daitezkeenak. «Ezberdinen arteko entzutea, eraikuntza kolektiboa, konplizitateak eta aliantzak jostea, zintzotasuna eta lidergo eredu berri bat. Entzuten dakien lidergo bat, eta, aldi berean, argi duena nora jo nahi duen. Lidergo eroso bat, ziurtasunak eta norabide argia eskaintzen dituena».

ALBISTEAK

Urtaranen gobernuak Salburua-erdigunea-Zabalgana ardatza erabakitzeko eskubidea ukatu die gasteizko herritarrei

2019-10-08 09:20:00

PNV eta PSEren ezezkoari PPren abstentzioa batu zaie EH Bilduk bultzatutako herritar galdeketa bertan behera uzteko