| 2020-04-15 10:09:00

Gaur eguerdian, Arabako Foru Aldundiak bilera telematiko "informal" batera deitu ditu Arabako alkate guztiak, Covid19k sortutako krisi soziosanitarioak eragindako ondorioez hitz egiteko. Foru erakundetik, ordea, alde batera utzi dituzte Trebiñuko Konderriko eta Lapuebla de Argantzongo udalak. Hori dela eta, azken herri horretako alkateak idatzi bat igorri dio Ramiro Gonzalez Arabako Ahaldun Nagusiari, bere ezinegona erakutsiz.

"Duela urtebete baino gutxiago, hauteskunde kanpaina betean, EAJk Trebiñuk muga fosil bat izateari utzi behar ziola esan zuen, herritarrek erabakitzen zuten tokian egon behar zuela, eta ekintzak eskatzen zituztela, ez hitz alferrak. Bada, urtebete geroago, Trebiñutik EAJren Foru Gobernuari eskatzen diogu ekintzak egin ditzala, eta ez hitzak, gure enklabea ez baita irla bat, guk ere pandemia horren ondorioak pairatzen baititugu ", kritikatu dute Pablo Ortiz de Latierro Lapuebla de Argantzongo alkateak eta Ritxar Astegieta Trebiñuko Udaleko EH Bilduren bozeramaileak.

"Ez dugu ulertzen bazterketa hau, bazterketa berri bat. Gu arabarrak gara eta sentitzen gara, Araban bizi gara. Argi daukagu, hain argi geratzen ez dena, edo behintzat eguneroko jarduera instituzionalean ez da ikusten, Arabako Foru Aldundiak “Trebiñu Araba da” leloa sinesten ote duen.

Trebiñu Araban integratzeko helburuarekin bat egiten badugu, borroka gaitezen elkarrekin errealitate bat izan dadin; hasteko, bi udalak eta Arabako gainerako udalak tratatzen ditugu, eta abian jartzen diren ekimen guztien berri ematen digute ", gaineratu dute.

Hori dela eta, garaiz informatuta egotea, Arabako gainerako udalei bezala tratatzea eta bi udalak Koronabirusaren ondorioak arintzeko martxan jartzen diren planetan sartzea eskatu dute.