Kalifikazio agentzien balorazioa
Fitch agentziaren kalifikazioa oso ona da (bere araudiaren arabera, ezin dio altuagoa eman, estatukoarena baino bi maila gorago ez dutelako egoten uzten). Gipuzkoako Aldundiari nota ona ematen badio Fitchek, gauzak ez gara hain gaizki egiten ariko.

BPG
Barne produktu gordinak jaisteari utzi dio Gipuzkoan. El PIB por persona en Gipuzkoa se sitúa en el 139% de la media de la Unión Europea, en términos de paridad de compra. Únicamente 21 regiones superan este índice. Estamos a la par de Stuttgart, Salzburgo o Zuid-Hollanda. // Fuente: Eustat y Eurostat

Langabezia tasa
Estatu osoko txikiena. Hego euskal herriko txikiena. Gipuzkoa 11,8% / Bizkaia / 16,2% Araba 14,4% / CAV 15,46%
La fuente: Eustat Encuesta PRA (Población en Relación a la Actividad) Segundo Trimestre 2013. No lo dice este Diputado General, lo dice el Eustat.

Okupazio Tasa
Gipuzkoa 64,8%
Bizkaia 61,7%
Araba 62,5%
CAV 62,8%
Fuente: Eustat.- Encuesta PRA (Población en Relación a la Actividad) Segundo Trimestre 2013

Turismoa
Incremento del número de viajeros en los primeros ocho meses de 2013
Gipuzkoa 4,4%
Bizkaia - 4%
Araba -12,6%
CAV
Fuente: Eustat

Investigación
En Gipuzkoa, de cada mil personas en activo 24 trabajan en I+D. La tasa más alta de la OCDE la tiene Finlandia con 21 de cada mil y en Alemania no supera los 14.
Fuente: Eustat y Eurostat

I+D
El gasto en I+D en Gipuzkoa es del 2,57% frente al 1,87% de Bizkaia; el 1,61% de Araba, el 1,33%; el 2,03 de la UE, el 1,33% del Estado español, el 2,26 de Francia y cerca de Alemania (2,82%).
Fuente: Eustat y Eurostat

Gipuzkoarentzat norabide berria ekarri dugu, garai zailetan egon arren.

Krisi estruktural batean egon arren, Gipuzkoa ez dago hondamendian murgilduta, beste batzuk kontrakoa esan (edo desio) arren.

Gure eredua beharbada ez duzue gustuko aurrerakoia delako, ezkerrekoa delako. Burujabetzarekin bat egiten duelako. Baina gure ereduak funtzionatu egiten du.