Albisteak

EH Bilduk kezka agertu du Saharako Guerguerateko pasabidean jazotako gertakariengatik

EH Bildu | 2020-11-11 11:05:00

Fronte Polisarioak salatu du Marokok indarrak bidali dituela Guerguerateko pasabidera, Mauritaniako mugan, eta ohartarazi du "irmotasunez" erantzungo diela "edozein erasori", eta ohartarazi du 1991n hitzartutako "su-etenaren amaiera" eta eskualdean erabateko gerra berria hastea ekarriko lukeela.

Ekintzaile sahararrek kanpaldia egin dute zonaldean, lurraldean legez kanpo dauden tropa marokoarren irteera eskatzeko, baina Saharako Errepublika Arabiar Demokratikoko (SEAD) agintariek errefortzu militarra salatu dute.

Arestian aipatutako guztiagatik, EH Bildutik adierazi nahi dugu kezkatuta gaudela gertakari horiengatik, eta adierazi nahi dugu Marokok Mendebaldeko Sahara legez kanpo okupatzen jarraitzen duela, saharar herriaren giza eskubideak sistematikoki urratzen dituela, eta, beraz, nazioarteko komunitateak horren inguruan esku hartzeko betebehar morala duela.
Fronte Polisarioarekin lanean jarraituko dugu saharar herriaren eskubide legitimoak defendatzeko, Marokoko legez kanpoko okupazioa desagertu arte.