| 2019-06-20 13:00:00

BBK Banku Fundazioaren berriztapenaren aurrean, EH Bilduk gardentasuna eta aniztasuna bermatzea eskatu du.

“EH Bilduren ustez, BBK Fundazioaren berriztapen horretan ezinbesteko elementuak dira. Alde batetik, gardentasuna patronoak aukeratzeko orduan eta, bestetik, Bizkaian dagoen aniztasuna bermatzea”, adierazi Arantza Urkaregi EH Bilduko batzarkideak.

Esaterako, BBK Fundazioak, Eudelen bitartez, elkarlanean aritzen den udalei gonbidapena luzatuko diela. EH Bilduren ustez, gonbite hori Bizkaiko udal guztietara zabaldu beharko litzateke eta, horretaz gain, Batzar Nagusietara ere. “Bizkaiko legebiltzarra diren Batzar Nagusiei proposamenik egiten ez uztea ez da ulergarria”, azpimarratu du Urkaregik.

EH Bilduk, gainera, fundazioaren baitan Bizkaian dagoen aniztasuna bermatzea ezinbestekoa dela adierazi du.

“Patronoen izendapenaren inguruko adostasunik zabalena lortu behar da, inor baztertu gabe. Horrek ez du esan nahi ordezkariak alderdi politiko ezberdinekoak izan behar direnik, baizik eta patronoak izango diren eragile politiko ezberdinen adostasun ahalik eta handiena bildu behar dute”, esan du Urkaregik.