Legebiltzarrak ikerketa batzordea eratu du gaur eta EH Bilduko legebiltzarkidea da presidentea. Jaurlaritzak auzian izan ditzakeen ardura politikoak garbitu beharra azpimarratu du Ugartek.

Legebiltzarrak ofizialki eratu du gaur eskola jantokien zerbitzuaren esleipenetan izandako iruzurra ikertuko duen batzordea eta, oposizioko talde parlamentarioek hala adostuta, Larraitz Ugarte EH Bilduko legebiltzarkidea arduratuko da, presidente gisa, batzordearen lanak antolatzeaz eta zuzentzeaz.

Ugartek positibotzat jo du batzordea bera eratu izana, aukera emango duelako epaitegietan egiaztatu den iruzurrean “ardura politikoak dauden ala ez ikertzeko eta ikerketa hori azken bururaino eramateko”. Legebiltzarkideak gogora ekarri du EAEko Auzitegi Nagusiak ebatzitakoaren arabera “argi dagoela iruzur bat egon zela eskola jantokien aferan eta posiblea ote dela horretan Lakuako gobernu ezberdinek akzioz edo inakzioz ardura izatea”. Hortaz, azaldu du, ikerketa batzordeari dagokio orain auzi horretan Jaurlaritzak ardura politikoa duen argitzea. Lan horretan Ugartek erabateko konpromisoa adierazi du gardentasunarekiko: “azken bururaino eramango dugu ikerketa, ez dugu utziko bere horretan usteltzen, denboretan luzatzen eta, nolabait, edukiez husten; azken bururaino eramateko konpromisoa dugu gertatzen dena gertatzen dela eta ezarri behar diren ardurak ezarri behar direla”.

Azkenik, EH Bilduko legebiltzarkideak deitoratu du ikerketa batzordea oposizioak berak sortu behar izan zuela, EAJ eta PSE ados ez zeudelako. “Pena da gobernuko alderdiek batzordea bultzatu ez izana, hobe izango zelako talde guztiok ados egon izana eta aho batez onartu izana, herritarrekin guztiok jokatu behar dugulako gardentasunez eta zintzotasunez bai Legebiltzarrean, bai Jaurlaritzan”.

@ehbildu_legebil